Hermans Historia

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia. Värd: B Hellqvist
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jonteman
Medlem
Inlägg: 909
Blev medlem: 27 mars 2002, 11:56
Ort: Finspång

Hermans Historia

Inlägg av Jonteman » 24 maj 2002, 23:52

Hej

Jag premenuerade på Hermans Historia filmerna. Man fick en lapp där det stod vilka filmer som skull kommer (det var några andra än Hermans Historia också) Det stod att fler filmer skulle komma men det kom inga fler :cry:

Så jag undrar om nån annan här också premenuerade på filmerna?! och ni vet vad som händer nu... det var säkert snart 2 år sen den sista filmen kom.

Användarvisningsbild
Relay
Medlem
Inlägg: 400
Blev medlem: 24 mars 2002, 19:01
Ort: Dackeland

Re: Hermans Historia

Inlägg av Relay » 25 maj 2002, 00:08

Jonteman skrev:Hej

Jag premenuerade på Hermans Historia filmerna. Man fick en lapp där det stod vilka filmer som skull kommer (det var några andra än Hermans Historia också) Det stod att fler filmer skulle komma men det kom inga fler :cry:

Så jag undrar om nån annan här också premenuerade på filmerna?! och ni vet vad som händer nu... det var säkert snart 2 år sen den sista filmen kom.
gick dom inte på TV för inte sååå länge sedan??

Användarvisningsbild
Jonteman
Medlem
Inlägg: 909
Blev medlem: 27 mars 2002, 11:56
Ort: Finspång

Inlägg av Jonteman » 25 maj 2002, 00:10

Dom sände nya avsnitt, dom jag fick var äldre. Herman hade några stora och fula glasögon på sig så filmerna vad inspelade för ett tag sen det märktes.

Användarvisningsbild
Relay
Medlem
Inlägg: 400
Blev medlem: 24 mars 2002, 19:01
Ort: Dackeland

Inlägg av Relay » 25 maj 2002, 00:16

Jonteman skrev:Dom sände nya avsnitt, dom jag fick var äldre. Herman hade några stora och fula glasögon på sig så filmerna vad inspelade för ett tag sen det märktes.
Var det den omgången då han bla pratade om Bernadotte??

Användarvisningsbild
Jonteman
Medlem
Inlägg: 909
Blev medlem: 27 mars 2002, 11:56
Ort: Finspång

Inlägg av Jonteman » 25 maj 2002, 12:18

Jag har om Karl XII, Heliga Birgitta, Gustav II Adolf ock många mer...
Dom nya var om bröderna Ericson, svenska traditioner och annat.

Användarvisningsbild
Jonteman
Medlem
Inlägg: 909
Blev medlem: 27 mars 2002, 11:56
Ort: Finspång

Inlägg av Jonteman » 26 maj 2002, 10:40

Företaget som skickade filmerna kallade sig "Sveriges Historia", fast det är nåt stort företag som skickar en massa andra slags filmer till folk också...

Skriv svar