Preliminärt: Nån gång i helgen?
Kom gärna med förslag!
/Johan
Jag har spelat EU2 ett tag och med v1.00 så stötte jag aldrig på ett endaste problem. Efter att jag installerat v1.04 så har spelet tyvärr en förmåga att då och då hoppa ur utan förvarning (tur att autosave finnsDet har väl varit omöjligt att undgå den dyrkan som råder kring EU2 här på Skalman , men jag har ändå inte hittills skaffat det. Är lite kritisk mot vissa saker; Svea Rike ansåg jag vara ett delvis mycket underhållande spel, men tyvärr var det ju så f*rbannat överkryddat med buggar! Finns det problemet också i EU2?