Hearts of Iron AAR: Viva España! kommentarer
- CJBackfire
- Medlem
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
- CJBackfire
- Medlem
- CJBackfire
- Medlem
Anton Severin skrev:Jag undrar bara, kan du spanska eller improviserar du bara när det gäller namn?
ja jag improviserar
Vilken svårighetsgrad och aggressivitet spelar du med?
lättaste...börjar lära mig nu![]()
Har du någon aning om varför händelseförloppet blivit så annorlunda?
jag krigar i mellanamerika och karribien. När jag laddade som Cuba och förklarade krig på spanien så förklarade tyskland och italien krig mot Cuba och förklarade USA krig mot italien och tyskland och då fick USA en revolution.
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Jag är ganska på med forskning, forsakar rejält, ändå så...CJBackfire skrev:det är olika det där med skeppen. Din teknolegi nivå spelar in vilka skepp du får. Själv tycker jag det är grymt kul när man förintar halva fiendens flotta och samtidigt tar en del skepp när man tar en hamn. Det samma gäller flyg. Så underbart när hela deras flygvapen är krossat.
- CJBackfire
- Medlem
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
- Anton Severin
- Medlem
- CJBackfire
- Medlem
- Wolfblitzer
- Medlem
Har några frågor och tips
Vilka länder är i diverse allianser?
Hur länge håller Komitären ut innan deras undergång?
Vilka länder är neutrala?
Hur många divisioner har du?
Ta över karibien och de sista länderna i Amerika, Spanien skall äga allt där! 8)
Och nu när dina största fronter är över, vad skall armén göra? Invadera England?
Ta över karibien och de sista länderna i Amerika, Spanien skall äga allt där! 8)
Och nu när dina största fronter är över, vad skall armén göra? Invadera England?
Spelade som Sovjet och sände 18 divsioner som lånades till Repuclican Spain tack vare mina trupper vann dem kriget mot facisterna
Sände massvis med teknologier till Frankrike för att dem skulle hålla bort Tysken så länge det gick.
Dem startade en offensiv mot Frankrike i December 1939 men tog Paris i September 1940 ett lång tag kändes det som första världs kriget
Sände massvis med teknologier till Frankrike för att dem skulle hålla bort Tysken så länge det gick.
Dem startade en offensiv mot Frankrike i December 1939 men tog Paris i September 1940 ett lång tag kändes det som första världs kriget
- CJBackfire
- Medlem
Jag kan göra en sammanfattning över länderna. Då ska jag ta fram listor över länders divisioner igen. komitären håller nog kvar ett litet tag till. Snart är hela amerika mitt! Det tar bara sån tid i mellanamerika. Sedan får jag se vad jag gör med argentina, jag kanske ska få tyskland att slänga ut dom ur axelmakterna (ananars får jag mixtra med saven.) När mina fronter är över (dvs mellanamerika, eventuelt aregentina och afrika, då ska jag invadera fillipinerna. Invadera England vore skoj, Tyskland har gjort en misslyckad operation Zeelöwe, kanske jag kan få hjälp av Irland dåWolfblitzer skrev:Har några frågor och tips![]()
Du får inte ta Nicaragua min Morsa kommer därifrånCJBackfire skrev:Jag kan göra en sammanfattning över länderna. Då ska jag ta fram listor över länders divisioner igen. komitären håller nog kvar ett litet tag till. Snart är hela amerika mitt! Det tar bara sån tid i mellanamerika. Sedan får jag se vad jag gör med argentina, jag kanske ska få tyskland att slänga ut dom ur axelmakterna (ananars får jag mixtra med saven.) När mina fronter är över (dvs mellanamerika, eventuelt aregentina och afrika, då ska jag invadera fillipinerna. Invadera England vore skoj, Tyskland har gjort en misslyckad operation Zeelöwe, kanske jag kan få hjälp av Irland dåWolfblitzer skrev:Har några frågor och tips![]()
Och nu när dina största fronter är över, vad skall armén göra? Invadera England?.
- CJBackfire
- Medlem