Hearts Of Iron 2

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Skriv svar
GL
Medlem
Inlägg: 241
Blev medlem: 22 mars 2004, 19:13
Ort: Toronto, ON

Inlägg av GL » 29 mars 2007, 09:24

Urban skrev:Om det nu inte har postats i någon annan tråd så är det strax dags för en ny expansion till HOI2 Doomsday, nämligen Armageddon, läs mera på http://www.gamersgate.com/index.php?opt ... &Itemid=11. Går bara att köpa som nerladdning dock men innehåller mycket intressanta uppgraderingar och nyheter!

Släpps torsdag den 29 mars!
jo, klockrent köp!
Kan meddelas att det kostar €/$5, så det är priset för en pizza ungefär... :)

Användarvisningsbild
tryggve
Medlem
Inlägg: 6498
Blev medlem: 2 juli 2003, 17:19
Ort: Mölndal

Inlägg av tryggve » 30 mars 2007, 15:03

Det verkar spännade, ffa att man ska kunna modifiera fartyg med moduler...

Användarvisningsbild
tryggve
Medlem
Inlägg: 6498
Blev medlem: 2 juli 2003, 17:19
Ort: Mölndal

Inlägg av tryggve » 2 april 2007, 17:50

Någon som har köpt expansionen o testat?

Skriv svar