jo, klockrent köp!Urban skrev:Om det nu inte har postats i någon annan tråd så är det strax dags för en ny expansion till HOI2 Doomsday, nämligen Armageddon, läs mera på http://www.gamersgate.com/index.php?opt ... &Itemid=11. Går bara att köpa som nerladdning dock men innehåller mycket intressanta uppgraderingar och nyheter!
Släpps torsdag den 29 mars!
Kan meddelas att det kostar €/$5, så det är priset för en pizza ungefär...