Haha, jag brukar gömma folk i byar, använda som spanare och så när nåt intresant åker förbi, då dödar jag det.tobbe skrev:Jodu du och jag Mikael var ett bra teamMikael Karlsson skrev:Minns inget av det men det har säkerligen hänt.Rommel skrev:Ach, minns du gången när du och tobbe och jag skulle spela, jag höll server, så var jag tvungen och sticka och äta, när jag kommer tillbaka är jag massakerad av er
Minns du när din kolon körde rakt in i mitt bakhåll!! Ca 4 lastbilar med infanteri och kanoner gick åt ju! Det var härligt!!! 8)
Det matchen jag minns mest var när jag och tobbe spelade mot dig och Anno(naturligtvis så vann ju vi) när tobbe gjorde småanfall och störde er hela tiden längs ett frontavsnitt till höger på kartan medans jag bunkrade upp inför en riktigt stor offensiv, jag tror aldrig jag har haft så mycket soldater, bara att mölja på(dig krossade jag först, du hade värsta minfältet vid en bro i norr)!
Sen glömmer jag inte den gången när du och tobbe krossade mig ganska lätt för jag han inte fixa ordentliga försvarsställningar när jag gömde en soldat i en bunker och ni letade efter mig i minst 20 minuter innan jag berättade vart jag var.![]()
![]()
Mercai brukar gömma trupper i städer och bunkrar som jag åker förbi och en gång gömde han sig i en bunker och använde trupperna där i som eldledare och förstörde mitt artellleri. Men nu brukar jag alltid söka igenom varenda byggnad jag åker förbi.
Screenshots
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Inlägg: 276
- Blev medlem: 24 mars 2002, 12:09
- Ort: Vålberg
- Kontakt:
Såg det på tradition (http://www.tradition.se??) för 250 kr med tillägget.Flensburg skrev:Kan man inhandla detta spel för en billig slant?
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Inlägg: 276
- Blev medlem: 24 mars 2002, 12:09
- Ort: Vålberg
- Kontakt:
- Bilagor
-
- Jag och Anno spelade, vi anföll hela tiden varandra för att vi skulle få bra screenshots. :D
- Image8_small.png (227.24 KiB) Visad 2998 gånger
-
- Jag har bunkrat up lite av mina trupper inför ett anfall mot Rommel(bild på truppförflyttning från samma spelomgång har jag postat tidigare).
- Image5_small.png (180.83 KiB) Visad 2998 gånger
- Wolfblitzer
- Medlem
- Inlägg: 971
- Blev medlem: 7 oktober 2002, 16:39
- Marcus Svernvik
- Medlem
- Inlägg: 546
- Blev medlem: 16 maj 2003, 20:08
- Ort: Göteborg
Nej det tror jag inte.Model skrev:Jag kan inte ta screenshots på mitt BF 1942.
OBS jag har demot, kanske därför?
Spelet plus expansionen (som vi spelar) kan köpas här : http://www.webhallen.com/prod.php?id=10430
- Marcus Svernvik
- Medlem
- Inlägg: 546
- Blev medlem: 16 maj 2003, 20:08
- Ort: Göteborg
Min CD-rom kan inte läsa av skivan. Jag har bytt skivan 4 gånger samma problem hela tiden.

Senast redigerad av 1 Marcus Svernvik, redigerad totalt 30 gånger.
- Marcus Svernvik
- Medlem
- Inlägg: 546
- Blev medlem: 16 maj 2003, 20:08
- Ort: Göteborg
- Marcus Svernvik
- Medlem
- Inlägg: 546
- Blev medlem: 16 maj 2003, 20:08
- Ort: Göteborg