Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
-
Flensburg
- Medlem
- Inlägg: 589
- Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
- Ort: Nuewa Estockolmo
Inlägg
av Flensburg » 28 juni 2003, 01:55
CJBackfire skrev:
Går det att lägga upp bilder från ens hårdsdisk?
Använd lägg till bilaga så går det fint skaru se
Men säg till att det är i jpg format och inte för stort

-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Inlägg: 276
- Blev medlem: 24 mars 2002, 12:09
- Ort: Vålberg
-
Kontakt:
-
Lasse
- Medlem
- Inlägg: 1541
- Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
- Ort: Sthml
Inlägg
av Lasse » 28 juni 2003, 16:37
Mike, det väcker minnen, mmm, spärrballonger, dinna brinnande shermans på mina minfält, mmmmmm

-
CJBackfire
- Medlem
- Inlägg: 995
- Blev medlem: 2 oktober 2002, 13:40
- Ort: sverige
Inlägg
av CJBackfire » 28 juni 2003, 17:06
ignorera denna post kunde inte posta bild
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Inlägg: 276
- Blev medlem: 24 mars 2002, 12:09
- Ort: Vålberg
-
Kontakt:
Inlägg
av Mikael Karlsson » 28 juni 2003, 20:04
Rommel skrev:Mike, det väcker minnen, mmm, spärrballonger, dinna brinnande shermans på mina minfält, mmmmmm

Dina flyende infanterister, dina minfält som jag rundade eller sköt mig igenom, dina tanks som står stilla utan att göra något för att dom är på för långt avstånd och blir sprängda i bitar av mitt artelleri, mmmm, det väcker minnen...

-
Bilagor
-

- Image2_small.png (191.46 KiB) Visad 666 gånger
-

- Image1_small.png (192.01 KiB) Visad 666 gånger
-
Lasse
- Medlem
- Inlägg: 1541
- Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
- Ort: Sthml
Inlägg
av Lasse » 28 juni 2003, 20:39
Ach, minns du gången när du och tobbe och jag skulle spela, jag höll server, så var jag tvungen och sticka och äta, när jag kommer tillbaka är jag massakerad av er
Minns du när din kolon körde rakt in i mitt bakhåll!! Ca 4 lastbilar med infanteri och kanoner gick åt ju! Det var härligt!!! 8)
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Inlägg: 276
- Blev medlem: 24 mars 2002, 12:09
- Ort: Vålberg
-
Kontakt:
Inlägg
av Mikael Karlsson » 28 juni 2003, 23:55
Rommel skrev:Ach, minns du gången när du och tobbe och jag skulle spela, jag höll server, så var jag tvungen och sticka och äta, när jag kommer tillbaka är jag massakerad av er
Minns du när din kolon körde rakt in i mitt bakhåll!! Ca 4 lastbilar med infanteri och kanoner gick åt ju! Det var härligt!!! 8)
Minns inget av det men det har säkerligen hänt.

Det matchen jag minns mest var när jag och tobbe spelade mot dig och Anno(naturligtvis så vann ju vi) när tobbe gjorde småanfall och störde er hela tiden längs ett frontavsnitt till höger på kartan medans jag bunkrade upp inför en riktigt stor offensiv, jag tror aldrig jag har haft så mycket soldater, bara att mölja på(dig krossade jag först, du hade värsta minfältet vid en bro i norr)!

Sen glömmer jag inte den gången när du och tobbe krossade mig ganska lätt för jag han inte fixa ordentliga försvarsställningar när jag gömde en soldat i en bunker och ni letade efter mig i minst 20 minuter innan jag berättade vart jag var.

-
CJBackfire
- Medlem
- Inlägg: 995
- Blev medlem: 2 oktober 2002, 13:40
- Ort: sverige
Inlägg
av CJBackfire » 29 juni 2003, 00:42
mera.
Jg vill se fler inatt

-
Lasse
- Medlem
- Inlägg: 1541
- Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
- Ort: Sthml
Inlägg
av Lasse » 29 juni 2003, 08:06
Mikael Karlsson skrev:Rommel skrev:Ach, minns du gången när du och tobbe och jag skulle spela, jag höll server, så var jag tvungen och sticka och äta, när jag kommer tillbaka är jag massakerad av er
Minns du när din kolon körde rakt in i mitt bakhåll!! Ca 4 lastbilar med infanteri och kanoner gick åt ju! Det var härligt!!! 8)
Minns inget av det men det har säkerligen hänt.

Det matchen jag minns mest var när jag och tobbe spelade mot dig och Anno(naturligtvis så vann ju vi) när tobbe gjorde småanfall och störde er hela tiden längs ett frontavsnitt till höger på kartan medans jag bunkrade upp inför en riktigt stor offensiv, jag tror aldrig jag har haft så mycket soldater, bara att mölja på(dig krossade jag först, du hade värsta minfältet vid en bro i norr)!

Sen glömmer jag inte den gången när du och tobbe krossade mig ganska lätt för jag han inte fixa ordentliga försvarsställningar när jag gömde en soldat i en bunker och ni letade efter mig i minst 20 minuter innan jag berättade vart jag var.

Haha! Ja, var ju en stads bana den det var jag och tobbe mot dig! Vi började meja ner hela staden för att hitta dig, sen låg du i en bunker utanför och gömde dig!
-
Flensburg
- Medlem
- Inlägg: 589
- Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
- Ort: Nuewa Estockolmo
Inlägg
av Flensburg » 29 juni 2003, 09:20
Detta spel verkar vara otroligt roligt spel!! Låter lite som CaC The Russian front.. ett spel man spelade för någe år sedan, men som nu har spårlöst försvunnit...
-
Lasse
- Medlem
- Inlägg: 1541
- Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
- Ort: Sthml
Inlägg
av Lasse » 29 juni 2003, 15:12
LIte mera bilder då

-
Lasse
- Medlem
- Inlägg: 1541
- Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
- Ort: Sthml
Inlägg
av Lasse » 29 juni 2003, 15:14
Mer:
-
Lasse
- Medlem
- Inlägg: 1541
- Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
- Ort: Sthml
Inlägg
av Lasse » 29 juni 2003, 15:19
Vägrade funka i förra inlägget.
*edit*Inte här heller visst
Andra bilder då
-
tobbe
- Medlem
- Inlägg: 1821
- Blev medlem: 23 mars 2002, 02:09
- Ort: Göteborg
Inlägg
av tobbe » 29 juni 2003, 16:03
Mikael Karlsson skrev:Rommel skrev:Ach, minns du gången när du och tobbe och jag skulle spela, jag höll server, så var jag tvungen och sticka och äta, när jag kommer tillbaka är jag massakerad av er
Minns du när din kolon körde rakt in i mitt bakhåll!! Ca 4 lastbilar med infanteri och kanoner gick åt ju! Det var härligt!!! 8)
Minns inget av det men det har säkerligen hänt.

Det matchen jag minns mest var när jag och tobbe spelade mot dig och Anno(naturligtvis så vann ju vi) när tobbe gjorde småanfall och störde er hela tiden längs ett frontavsnitt till höger på kartan medans jag bunkrade upp inför en riktigt stor offensiv, jag tror aldrig jag har haft så mycket soldater, bara att mölja på(dig krossade jag först, du hade värsta minfältet vid en bro i norr)!

Sen glömmer jag inte den gången när du och tobbe krossade mig ganska lätt för jag han inte fixa ordentliga försvarsställningar när jag gömde en soldat i en bunker och ni letade efter mig i minst 20 minuter innan jag berättade vart jag var.

Jodu du och jag Mikael var ett bra team
Mercai brukar gömma trupper i städer och bunkrar som jag åker förbi och en gång gömde han sig i en bunker och använde trupperna där i som eldledare och förstörde mitt artellleri

. Men nu brukar jag alltid söka igenom varenda byggnad jag åker förbi.
-
tobbe
- Medlem
- Inlägg: 1821
- Blev medlem: 23 mars 2002, 02:09
- Ort: Göteborg
Inlägg
av tobbe » 29 juni 2003, 16:04
Flensburg skrev:Detta spel verkar vara otroligt roligt spel!! Låter lite som CaC The Russian front.. ett spel man spelade för någe år sedan, men som nu har spårlöst försvunnit...
I singleplayer är det inget speciellt men i multiplayer är det skitroligt speciellt med moden rwm 5.