Måste säga att det här spelet får vara kvar läääääääänge på hårddisken, vilekn grafik och stämning det är i det. Bara en sån sak som träningsuppdrag brukar ju vara så tråkiga och ja, ni vet. Dock att köra navövningen här är bara det känsla. Övningen börjar och sen får man rapport om ett antal kontakter. Tittar akterut och så kommer det ett antal MTB och åker ikapp och förbi. Så snyggt.
Tyvärr har det kraschat två gånger för mig, SH3 bara stänger ner??? Någon annan som haft problem?