Multiplayer EU2?
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Kan vi inte skappa olika allianser typ: Ryssland, sverige och Preussen!
Maktsfär:
Anno: Ryssland=nuvarande ryssland(dom ryska provinserna under polsk förtryck)+sibirien+estland+letland.
Johan: Sverige=Sverige, norge, finland, danmark och Island.
J von B: Preussen=ena hela tyskland+att hjälpa ryssland att dela på polen
Tillsammans kan vi hjälpa varandra tex. Rysslan och Preussen anfaller tillsammans, Polen för att få sina respektive områden(Posen, Danzig och dom västliga områdena till Preussen och dom östliga ortodoxa områdena till Ryssland). Medans Ryssland hjälper Sverige att skydda hemlandet(främst lappland och finland) från danskarna och Preussen retar danskarna i söder. Medans Sverige erövrar Norge och danmark
Fan va starka vi skulle var tillsammans! och så får resten av länderna vara en allians som drar upp riktlinjer för hur deras maksfärer ska se ut!
Ps. kan man inte starta på 1600-talet!
Maktsfär:
Anno: Ryssland=nuvarande ryssland(dom ryska provinserna under polsk förtryck)+sibirien+estland+letland.
Tillsammans kan vi hjälpa varandra tex. Rysslan och Preussen anfaller tillsammans, Polen för att få sina respektive områden(Posen, Danzig och dom västliga områdena till Preussen och dom östliga ortodoxa områdena till Ryssland). Medans Ryssland hjälper Sverige att skydda hemlandet(främst lappland och finland) från danskarna och Preussen retar danskarna i söder. Medans Sverige erövrar Norge och danmark
- Never Spirit
- Medlem
Jag hoppas alla är införstådda att det inte blir nått snack om att lira de tiderna då det är fotbollsmatcher. Visst, EU2 är latjo, men är helt oviktigt i förhållande till fotbolls vm...Mats skrev:Fotbolls-VM har börjat den helgen ni skall spela.![]()
Då har man inte tid med data-spel. Dessutom min uppsats som skall vara inne på måndag. Det blir tyvärr tajt med tid. Men vi måste fortsätta med Sverige/Ottomanska Riket snart!
Jag förväntar mig en/flera härliga AAR på måndag morgon!![]()
PS. Johan, jag försökte smygträna lite med Spanien, men det skiter sig hela tiden....förnedrad
- Johan Elisson
- Medlem
Hmmm, det är nog bättre att vi låter det bli som det blir!Kan vi inte skappa olika allianser typ: Ryssland, sverige och Preussen!
Maktsfär:
Tillsammans kan vi hjälpa varandra tex. Rysslan och Preussen anfaller tillsammans, Polen för att få sina respektive områden(Posen, Danzig och dom västliga områdena till Preussen och dom östliga ortodoxa områdena till Ryssland). Medans Ryssland hjälper Sverige att skydda hemlandet(främst lappland och finland) från danskarna och Preussen retar danskarna i söder. Medans Sverige erövrar Norge och danmark Fan va starka vi skulle var tillsammans! och så får resten av länderna vara en allians som drar upp riktlinjer för hur deras maksfärer ska se ut!
Nej, inte starta på 1600-talet! Det kommer ta 10 timmar att spela!
Såklart! Fotbolls-VM över allt annat, tom. skalman.nu!Jag hoppas alla är införstådda att det inte blir nått snack om att lira de tiderna då det är fotbollsmatcher. Visst, EU2 är latjo, men är helt oviktigt i förhållande till fotbolls vm...
Ja, nu säger jag 15.00 på lördag. Säg emot eller häng med! Och ja v1.05 är det som gäller! (om jag lyckas hitta ett crack dvs...Vi måste spika en tid snart tycker jag. Och sen borde vi köra v. 1.05.
/Johan
Johan, har du kollat på http://www.gamecopyworld.com ?Ja, nu säger jag 15.00 på lördag. Säg emot eller häng med! Och ja v1.05 är det som gäller! (om jag lyckas hitta ett crack dvs...)
/Johan
- Johan Elisson
- Medlem