Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
-
Ressel
- Medlem
- Inlägg: 660
- Blev medlem: 2 januari 2003, 22:45
- Ort: göteborg
Inlägg
av Ressel » 26 juni 2003, 22:03
Flensburg skrev:Gibing och Ressel kör iväg för att rädda dagen.. noteras bör dock att det gick åt helvete och vi förlorade.. Tack!!
Fan va tufft, fick du ett screenshot där

-
Flensburg
- Medlem
- Inlägg: 589
- Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
- Ort: Nuewa Estockolmo
Inlägg
av Flensburg » 26 juni 2003, 22:05
Jag skjuter medans Gribing och tobbe tittar på.. desvärre så ser man dom inte så noga.. för röken i ivägen, men vem fan bryr sig? Jag är trots allt huvudman!
-
Bilagor
-

- Gribing tobbe å flensburg.jpg (56.98 KiB) Visad 3598 gånger
-
Flensburg
- Medlem
- Inlägg: 589
- Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
- Ort: Nuewa Estockolmo
Inlägg
av Flensburg » 26 juni 2003, 22:07
Ressel och tobbe åker iväg efter fotostunden.. råkade ta denna bild, haha bilden på grabbsen försvann

-
Bilagor
-

- Hej d¨å ressel å tobbe.jpg (65.19 KiB) Visad 3595 gånger
-
Ressel
- Medlem
- Inlägg: 660
- Blev medlem: 2 januari 2003, 22:45
- Ort: göteborg
Inlägg
av Ressel » 26 juni 2003, 22:08
Det finns en mapp i BF biblioteket som heter screenshots, där ligger alla, leta där efter den försvunna bilden.
Kan tillägas att mit nick i BF är Dr. Ztyrd
-
Flensburg
- Medlem
- Inlägg: 589
- Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
- Ort: Nuewa Estockolmo
Inlägg
av Flensburg » 26 juni 2003, 22:09
Tobbe poserar framför hans bil!! Kolla Hangarfartygen i bakrunden

-
Bilagor
-

- tobbe vid bilen.jpg (61.72 KiB) Visad 3592 gånger
-
Flensburg
- Medlem
- Inlägg: 589
- Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
- Ort: Nuewa Estockolmo
Inlägg
av Flensburg » 26 juni 2003, 22:09
Ressel skrev:Det finns en mapp i BF biblioteket som heter screenshots, där ligger alla, leta där efter den försvunna bilden.
Kan tillägas att mit nick i BF är Dr. Ztyrd
Å fan!! Vilken n00b ja e

-
Ressel
- Medlem
- Inlägg: 660
- Blev medlem: 2 januari 2003, 22:45
- Ort: göteborg
Inlägg
av Ressel » 26 juni 2003, 22:12
Tobbe ligger lite död på tornet

-
Bilagor
-

- HEHE
- Flensburgpåtiger.JPG (56.71 KiB) Visad 3244 gånger
-
Flensburg
- Medlem
- Inlägg: 589
- Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
- Ort: Nuewa Estockolmo
Inlägg
av Flensburg » 26 juni 2003, 22:19
Haha, vilken patetisk bild haha

-
Ressel
- Medlem
- Inlägg: 660
- Blev medlem: 2 januari 2003, 22:45
- Ort: göteborg
Inlägg
av Ressel » 26 juni 2003, 22:20
Hur går det med våran grupp bild? Den skulle va fräck o ha
(snacka med mig på MSN så ja kan adda dig NU!!)
-
Superfinne
- Medlem
- Inlägg: 488
- Blev medlem: 9 maj 2003, 16:45
- Ort: Kingdom of Haninge
-
Kontakt:
Inlägg
av Superfinne » 26 juni 2003, 22:50
Rommel skrev:Superfinne skrev:hur kan man ta screanshots??
Tryck på print scrn och öppnar ett bmp dockument, klistarar in, spar som jpg.
Kolla flensburgs bild! Vad gör alla de röda uppe i ena hörnet!
Var gör jag print screan ??
-
Flavius Aëtius
- Tidigare medlem
- Inlägg: 162
- Blev medlem: 27 juli 2002, 22:11
- Ort: Rom
Inlägg
av Flavius Aëtius » 26 juni 2003, 22:59
e det nån här som e från Halmstad å brukar spela bf1942 på West Coast?
-
Flensburg
- Medlem
- Inlägg: 589
- Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
- Ort: Nuewa Estockolmo
Inlägg
av Flensburg » 26 juni 2003, 23:34
Ja print screen...
-
tobbe
- Medlem
- Inlägg: 1821
- Blev medlem: 23 mars 2002, 02:09
- Ort: Göteborg
Inlägg
av tobbe » 26 juni 2003, 23:39
Hehe snygga bilder men kanske lite dålig kvalite.
-
Armfeldt
- Medlem
- Inlägg: 716
- Blev medlem: 28 februari 2003, 23:45
- Ort: Stockholm
Inlägg
av Armfeldt » 26 juni 2003, 23:54
-
tobbe
- Medlem
- Inlägg: 1821
- Blev medlem: 23 mars 2002, 02:09
- Ort: Göteborg
Inlägg
av tobbe » 27 juni 2003, 00:19
Hehe det är ju bara ett spel
