Screenshots

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Skriv svar
Ressel
Medlem
Inlägg: 660
Blev medlem: 2 januari 2003, 22:45
Ort: göteborg

Inlägg av Ressel » 26 juni 2003, 22:03

Flensburg skrev:Gibing och Ressel kör iväg för att rädda dagen.. noteras bör dock att det gick åt helvete och vi förlorade.. Tack!!
Fan va tufft, fick du ett screenshot där :D

Användarvisningsbild
Flensburg
Medlem
Inlägg: 589
Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
Ort: Nuewa Estockolmo

Inlägg av Flensburg » 26 juni 2003, 22:05

Jag skjuter medans Gribing och tobbe tittar på.. desvärre så ser man dom inte så noga.. för röken i ivägen, men vem fan bryr sig? Jag är trots allt huvudman!
Bilagor
Gribing tobbe å flensburg.jpg
Gribing tobbe å flensburg.jpg (56.98 KiB) Visad 3598 gånger

Användarvisningsbild
Flensburg
Medlem
Inlägg: 589
Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
Ort: Nuewa Estockolmo

Inlägg av Flensburg » 26 juni 2003, 22:07

Ressel och tobbe åker iväg efter fotostunden.. råkade ta denna bild, haha bilden på grabbsen försvann :oops:
Bilagor
Hej d¨å ressel å tobbe.jpg
Hej d¨å ressel å tobbe.jpg (65.19 KiB) Visad 3595 gånger

Ressel
Medlem
Inlägg: 660
Blev medlem: 2 januari 2003, 22:45
Ort: göteborg

Inlägg av Ressel » 26 juni 2003, 22:08

Det finns en mapp i BF biblioteket som heter screenshots, där ligger alla, leta där efter den försvunna bilden.


Kan tillägas att mit nick i BF är Dr. Ztyrd

Användarvisningsbild
Flensburg
Medlem
Inlägg: 589
Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
Ort: Nuewa Estockolmo

Inlägg av Flensburg » 26 juni 2003, 22:09

Tobbe poserar framför hans bil!! Kolla Hangarfartygen i bakrunden :D
Bilagor
tobbe vid bilen.jpg
tobbe vid bilen.jpg (61.72 KiB) Visad 3592 gånger

Användarvisningsbild
Flensburg
Medlem
Inlägg: 589
Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
Ort: Nuewa Estockolmo

Inlägg av Flensburg » 26 juni 2003, 22:09

Ressel skrev:Det finns en mapp i BF biblioteket som heter screenshots, där ligger alla, leta där efter den försvunna bilden.


Kan tillägas att mit nick i BF är Dr. Ztyrd
Å fan!! Vilken n00b ja e :lol:

Ressel
Medlem
Inlägg: 660
Blev medlem: 2 januari 2003, 22:45
Ort: göteborg

Inlägg av Ressel » 26 juni 2003, 22:12

Tobbe ligger lite död på tornet :)
Bilagor
Flensburgpåtiger.JPG
HEHE
Flensburgpåtiger.JPG (56.71 KiB) Visad 3244 gånger

Användarvisningsbild
Flensburg
Medlem
Inlägg: 589
Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
Ort: Nuewa Estockolmo

Inlägg av Flensburg » 26 juni 2003, 22:19

Haha, vilken patetisk bild haha :lol:

Ressel
Medlem
Inlägg: 660
Blev medlem: 2 januari 2003, 22:45
Ort: göteborg

Inlägg av Ressel » 26 juni 2003, 22:20

Hur går det med våran grupp bild? Den skulle va fräck o ha :)

(snacka med mig på MSN så ja kan adda dig NU!!)

Användarvisningsbild
Superfinne
Medlem
Inlägg: 488
Blev medlem: 9 maj 2003, 16:45
Ort: Kingdom of Haninge
Kontakt:

Inlägg av Superfinne » 26 juni 2003, 22:50

Rommel skrev:
Superfinne skrev:hur kan man ta screanshots??
Tryck på print scrn och öppnar ett bmp dockument, klistarar in, spar som jpg.

Kolla flensburgs bild! Vad gör alla de röda uppe i ena hörnet!
Var gör jag print screan ??

Flavius Aëtius
Tidigare medlem
Inlägg: 162
Blev medlem: 27 juli 2002, 22:11
Ort: Rom

Inlägg av Flavius Aëtius » 26 juni 2003, 22:59

e det nån här som e från Halmstad å brukar spela bf1942 på West Coast?

Användarvisningsbild
Flensburg
Medlem
Inlägg: 589
Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
Ort: Nuewa Estockolmo

Inlägg av Flensburg » 26 juni 2003, 23:34

Ja print screen...

Användarvisningsbild
tobbe
Medlem
Inlägg: 1821
Blev medlem: 23 mars 2002, 02:09
Ort: Göteborg

Inlägg av tobbe » 26 juni 2003, 23:39

Hehe snygga bilder men kanske lite dålig kvalite.

Användarvisningsbild
Armfeldt
Medlem
Inlägg: 716
Blev medlem: 28 februari 2003, 23:45
Ort: Stockholm

Inlägg av Armfeldt » 26 juni 2003, 23:54

Bild
[HFS]Paddan: Har ni party eller?
<<saw-r>>t0bbe: Gruppfoto
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Haha, tänk om engelsmännen mitt under en attack såg tyskarna ta gruppfoto. Månadens skratt, helt klart!

Användarvisningsbild
tobbe
Medlem
Inlägg: 1821
Blev medlem: 23 mars 2002, 02:09
Ort: Göteborg

Inlägg av tobbe » 27 juni 2003, 00:19

Hehe det är ju bara ett spel :)

Skriv svar