Blinda tyskar...

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Användarvisningsbild
Jonteman
Medlem
Inlägg: 909
Blev medlem: 27 mars 2002, 11:56
Ort: Finspång

Inlägg av Jonteman » 20 augusti 2002, 12:17

Såg som sagt bara den första kvarten, men under den tiden han SEAL-gruppen som stod i fokus anfalla och oskadliggöra en övergiven oljeborrplattform som övertagits av pirater. Givetvis så kontrade den ondskefulla piratledaren med att mörda SEAM-teamets ledares son, varpå det tuffa gänget ger sig fanken på att hämnas osv. Hu.....
Hahaha :lol: :lol: :lol:

Låter ju verklighets troget :wink:

Kan vara den filmens omslag jag såg...

Trollevik
Medlem
Inlägg: 59
Blev medlem: 27 april 2002, 14:28
Ort: Uddevalla

Inlägg av Trollevik » 24 augusti 2002, 11:03

Rommel skrev:Hehe, såg navy seals, det var SKRÄP, i början när dom ryckte framåt i den där tunneln, det gör hemvärnet bättre ju.
Jaha nu har hemvärnet blivit en måttstock på hur dålig en film är :cry:

Skriv svar