Någr av mina bilder
- Johan Elisson
- Medlem
Jag tecknar ytterst sällan. Men det händer faktiskt att jag gör det. Däremot är jag ruskigt kass på att rita gubbar, och ritar därför hellre teknik eller natur. Ungefär som Hitler. Och hans födelsedag delar jag också. Så akta er.
Det var ett tag sen senast och då blev det en Panther-stridsvagn samt en Jagdpanther. Har tyvärr inte kvar de inscannade bilderna på datorn.
/Johan
Det var ett tag sen senast och då blev det en Panther-stridsvagn samt en Jagdpanther. Har tyvärr inte kvar de inscannade bilderna på datorn.
/Johan
- Daniel Bratt
- Medlem
- Wolfblitzer
- Medlem
- Daniel Bratt
- Medlem
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
De borde ligga kvar någonstans här på forumet. Tömde min dator för ett tag sedan så jag har dem inte kvar.Johan Elisson skrev:Jag tecknar ytterst sällan. Men det händer faktiskt att jag gör det. Däremot är jag ruskigt kass på att rita gubbar, och ritar därför hellre teknik eller natur. Ungefär som Hitler. Och hans födelsedag delar jag också. Så akta er.![]()
/Johan
/Martin
-
Oceanic815
- Tidigare medlem
- Johan Elisson
- Medlem
Nope... Jag hittade mina inlägg, men bilderna var upplagda på den gamla tiden då skalman hade en separat upload-tjänst. De finns inte kvar längre. Jag har däremot kvar teckningarna, men ingen scanner som fungerar för tillfället.Martin Tunström skrev:De borde ligga kvar någonstans här på forumet. Tömde min dator för ett tag sedan så jag har dem inte kvar.![]()
/Martin
/Johan
- J. Björkman
- Medlem
- Kontakt: