Köpa krigsfilmer
Köpa krigsfilmer
Någon som vet någon onliebutik där man kan köpa lite äldre krigsfilmer?
Bl.a Slaget om storbritannien.
Jag är ju bara 15 så jag känner mig lite ensam med att gilla krigsfilmer och framför allt äldre krigsfilmer. Jag gillar ju iofs nya filmer lika mycket men ändå =P
Bl.a Slaget om storbritannien.
Jag är ju bara 15 så jag känner mig lite ensam med att gilla krigsfilmer och framför allt äldre krigsfilmer. Jag gillar ju iofs nya filmer lika mycket men ändå =P
Den här sidan är bra http://www.geocities.com/warmoviedatabase/
- Wolfblitzer
- Medlem
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Kontakt:
Re: Köpa krigsfilmer
Tro mig, du är inte ensam!General_Johnson skrev: Jag är ju bara 15 så jag känner mig lite ensam med att gilla krigsfilmer
Är inte 15 ännu, men jag vet vad ni menar.Mikael Karlsson skrev:Tro mig, du är inte ensam!General_Johnson skrev: Jag är ju bara 15 så jag känner mig lite ensam med att gilla krigsfilmer![]()
Jo där jag borMikael Karlsson skrev:Tro mig, du är inte ensam!General_Johnson skrev: Jag är ju bara 15 så jag känner mig lite ensam med att gilla krigsfilmer![]()
De flesta av mina kompisar gillar bara skitfilmer.
Men det är skönt att veta att det finns lite folk därute ändå
Du vet vad jag menar. Du snackar Stalingrad, och dina polare snackarRommel skrev:Är inte 15 ännu, men jag vet vad ni menar.Mikael Karlsson skrev:Tro mig, du är inte ensam!General_Johnson skrev: Jag är ju bara 15 så jag känner mig lite ensam med att gilla krigsfilmer![]()
titanic liksom... funkar inte
- Wolfblitzer
- Medlem
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
såg den precis köpte den på http://www.dvdsverige.com
man fick med en dokumentär också 120 spänn tror jag det blev... på dvd då. Den där du talade om finns på dokumentärer på DVD kostar 95 spänn
man fick med en dokumentär också 120 spänn tror jag det blev... på dvd då. Den där du talade om finns på dokumentärer på DVD kostar 95 spänn
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
Turen är MED mig på det stället...
Den längsta dagen köpte jag för 125 SEK nu kostar den 245 eller nåt.. Detsamma med Great Escape!!!
SAMT att jag lyckades beställa inget NYTT PÅ VÄSTFRONTEN och FÅTT hem den för 95 spänn trots att det står att den inte kommit ut nu...???
märkligt märkligt... men jag är nöjd!
Den längsta dagen köpte jag för 125 SEK nu kostar den 245 eller nåt.. Detsamma med Great Escape!!!
SAMT att jag lyckades beställa inget NYTT PÅ VÄSTFRONTEN och FÅTT hem den för 95 spänn trots att det står att den inte kommit ut nu...???
märkligt märkligt... men jag är nöjd!