Medival total war
Medival total war
Jag försökte istallera det men när jag kom till 11 procent så stod det att någon fil var borta vet någon vad jag ska göra?
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
Är du sjuk? MTW är en av de bästa spelen genom tiderna!Von Rundstedt skrev:Vet ej vad du ska göra, men misströsta ej det var faan inte speciellt roligt när jag hade det. segt, dåliga strider, dålig karta etc. ta och köp Hearts of Iron eller nåt som är roligt.
Nico, har du laglig version av spelet och vad har du för operativsytem?
Ja jag har en laglig version av spelet.L. Josephson skrev:Är du sjuk? MTW är en av de bästa spelen genom tiderna!Von Rundstedt skrev:Vet ej vad du ska göra, men misströsta ej det var faan inte speciellt roligt när jag hade det. segt, dåliga strider, dålig karta etc. ta och köp Hearts of Iron eller nåt som är roligt.
Nico, har du laglig version av spelet och vad har du för operativsytem?
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
hmm.. ok, då får du snackade med deras support.Nico skrev:Window 98
Mail: dv-support@ea.com
MTW support forum
- [Energizer]
- Medlem
- D. Andersson
- Medlem
-
Digital_Dödsmaskin
- Medlem
Windows Enterprise är rätt ett bra operativsystem. Jag körde det i ungefär sex månader innan jag bestämde mig för en ny burk och fick XP med det. Om inte annat så tror jag nog Longhorn kommer bli ett bra operativsystem med nya databasfiler. Den kommer alltså inte köra NTFS eller WIN32-filer, som de tidigare verisionerna av WindowsTill skillnad från vilket annat Microsoft operativ ?
Ang. MTW: JAg föreslår att ni skaffar ett nytt operativsystem, prova med 2000 eller nåt om XP inte är bra nog.
Inte när det kommer till spelande. En sak som filk gärna glömmer är att om man ska spela så vill man ha så mycket minne ledigt som det går och W2k, XP och dom övriga versionerna tar bra mycket mer minne i anspråk.Digital_Dödsmaskin skrev:Windows Enterprise är rätt ett bra operativsystem. Jag körde det i ungefär sex månader innan jag bestämde mig för en ny burk och fick XP med det. Om inte annat så tror jag nog Longhorn kommer bli ett bra operativsystem med nya databasfiler. Den kommer alltså inte köra NTFS eller WIN32-filer, som de tidigare verisionerna av WindowsTill skillnad från vilket annat Microsoft operativ ?
Ang. MTW: JAg föreslår att ni skaffar ett nytt operativsystem, prova med 2000 eller nåt om XP inte är bra nog.
Jag kör på windows 98SE och har kvar min 2 år gamla orginal installation som funkar kanon. Visst finns det en del att önska men för mig har det varit grymt stabil och många av mina spel kompisar som kör tex XP har väldigt mycket problem, Där jag inte har några.
Men det börjar väl bli dags att byta, Tyvärr.......