Inför väntan på demot så har det släppts en ny in-game film att kolla in! Det lär bli en historisk händelse i mitt liv i helgen!
Call of Duty demo på söndag!
Call of Duty demo på söndag!
Dom som är pirig för releasen utav Call of Duty demot på FilePlanet räcker upp en hand! *Räcker upp en hand*
Inför väntan på demot så har det släppts en ny in-game film att kolla in! Det lär bli en historisk händelse i mitt liv i helgen!
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- GrillKrydda
- Medlem
-
Oskar The Second
- Medlem
Activision har beslutat att endast låta demon för Call of Duty finnas tillgänglig via FilePlanet och ej på övriga spelsiter. Initialt kommer denna demo endast att finnas tillgänglig för de FilePlanet-konton som betalar en avgift till FilePlanet. Jag antar att det släpps fritt längre fram för "den stora allmänheten" som har gratis FilePlanet-accesskonto. Hursomhelst: endast en ingång via FilePlanet för att få tag på demon. En diskussion kring detta + lite mer information finns på: http://forums.3dgamers.com/phpBB/viewtopic.php?p=4096.Tobbger skrev:Hurså?MarcuS Schober skrev:Fileplanet!!!???! hjälp
Hälsningar,
/ Hooka-Hey
att bara släppa det för betalande fileplanet-användare är vansinne. iaf ur min synvinkel.
dock kommer det bara att ta nån kvart-30 minuter innan filen kommer att finnas för nerladdning för alla andra också, det är ju inte direkt som att det skulle vara olagligt att sprida ett demo. kolla tex http://www.fragzone.se på söndag.
annars är bittorrent ett alternativ. utmärkt exempel på hur smidigt det är att sprida *lagliga* filer via bittorrent. :)
dock kommer det bara att ta nån kvart-30 minuter innan filen kommer att finnas för nerladdning för alla andra också, det är ju inte direkt som att det skulle vara olagligt att sprida ett demo. kolla tex http://www.fragzone.se på söndag.
annars är bittorrent ett alternativ. utmärkt exempel på hur smidigt det är att sprida *lagliga* filer via bittorrent. :)
I kväll!
Efter hot om bojkott av demot från flera siter pga. att endast Fileplanet skulle få den initialt så har dom backat och det kommer att finnas att laddas ner från alla dom vanliga siterna.
Som grädde på mosetså släpps demot redan i kväll!

Som grädde på mosetså släpps demot redan i kväll!
Activision skrev:The recent reaction to the upcoming Call of Duty demo has caught us here at Activision by surprise. We're appreciative and excited about the high level of enthusiasm the game has received throughout the gaming community. Due to the tremendous demand for the demo – we are answering the call by not only making the demo freely available to all gamers at the same time, but early – This Friday Night - just in time for the long weekend.
Gamespy has been a great partner - working with us so that we can make our fans happy and give them a taste of a game they're clearly excited about. The demo will be available across the net on fan and gaming coverage sites, including GameSpy's FilePlanet.
We think you'll love Call of Duty, and we can't wait for you to play the demo. Look for it Friday night!
-
Småländske-Legionären
- Medlem