Någon som spelar....

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Marcus Svernvik
Medlem
Inlägg: 546
Blev medlem: 16 maj 2003, 20:08
Ort: Göteborg

Någon som spelar....

Inlägg av Marcus Svernvik » 29 juni 2003, 22:15

Undar om det finns några som spelar Vietcong MP demo här på skalman?
Samt om det finns intresse att ha någon match med medlemmar på skalman. Om ni vill ha demot kan ni ladda ner det här gratis. http://www.vietcong-game.com/uk/downloads.html

Användarvisningsbild
Johnson
Medlem
Inlägg: 116
Blev medlem: 28 januari 2003, 20:55
Ort: Jönköping

Inlägg av Johnson » 2 juli 2003, 22:14

Jag vet inte varför men jag tyckte inte att MP var så kul på Vc, det var otydliga objektiv och det saknas känsla. SP däremot är bättre.
Men jag har inget emot att spela lite med mina forumbröder, de flesta spel är roliga om man spelar i gott sällskap.

Användarvisningsbild
Clifford
Medlem
Inlägg: 18
Blev medlem: 1 juli 2003, 10:46
Ort: Stockholm

Inlägg av Clifford » 3 juli 2003, 22:22

Jag spelar det, men det visste du troligtvis redan eftersom vi spelar tillsammans.
Jag tycker det var väldigt underhållande faktiskt.

Användarvisningsbild
Johnson
Medlem
Inlägg: 116
Blev medlem: 28 januari 2003, 20:55
Ort: Jönköping

Inlägg av Johnson » 4 juli 2003, 09:17

Taskig grafik dock, och vapnen känns ovanligt lama. Men det är ju en smaksak.

Användarvisningsbild
Clifford
Medlem
Inlägg: 18
Blev medlem: 1 juli 2003, 10:46
Ort: Stockholm

Inlägg av Clifford » 4 juli 2003, 11:02

Ja det är det nog.
Grafiken är lite taskig, det har du rätt i.
Men inte dålig ändå.
Det går ju helt klat att spela det trots den dåliga grafiken(tycker jag). :?

Användarvisningsbild
Johnson
Medlem
Inlägg: 116
Blev medlem: 28 januari 2003, 20:55
Ort: Jönköping

Inlägg av Johnson » 4 juli 2003, 12:18

Ärligt talat så hade jag väntat mig mycket mer av VC, det var en riktig besvikelse i mitt tycke.

Skriv svar