Undar om det finns några som spelar Vietcong MP demo här på skalman?
Samt om det finns intresse att ha någon match med medlemmar på skalman. Om ni vill ha demot kan ni ladda ner det här gratis. http://www.vietcong-game.com/uk/downloads.html
Jag vet inte varför men jag tyckte inte att MP var så kul på Vc, det var otydliga objektiv och det saknas känsla. SP däremot är bättre.
Men jag har inget emot att spela lite med mina forumbröder, de flesta spel är roliga om man spelar i gott sällskap.
Ja det är det nog.
Grafiken är lite taskig, det har du rätt i.
Men inte SÅdålig ändå.
Det går ju helt klat att spela det trots den dåliga grafiken(tycker jag).