Ja. Här i trakterna var han väldigt populär.Stefan Lundgren skrev:Jaså, en känd lokalreporter.....Ja, dom kan ju vara klassiska.
Stefan

Ja. Här i trakterna var han väldigt populär.Stefan Lundgren skrev:Jaså, en känd lokalreporter.....Ja, dom kan ju vara klassiska.
Stefan
Okej,, finns det någon annan väg man kan söka för att få fatt på den damens gravplats.Stefan Lundgren skrev:Hon verkar inte vara begraven i Stockholm, sökte på http://www.hittagraven.se
Stefan
Ja, för någon form av relation borde ju finnas, för annars så borde ju inte namnet Håkansson finnas med på stenen.Stefan Lundgren skrev:Tack för svaret..........Jag skall nog undersöka kopplingen, men har en teori; Håkansson har någon relation till henne.
Det är närmaste jag kan komma.
Stefan
John Elfström Nya kyrkogården i Täby. Artur Rolén troligen i Stockholm någonstansAnders Nyman skrev:Vart kan man finna herrarna Åsa-Nisse och Klabbarparns begravningsplatser. Jag kommer inte ihåg dessa skådespelares namn, för har jag vetat deras vanliga namn, då har jag sökt på deras namn vart de ligger begravna..
Just ja, så hette dessa herrar. Har för mej att dessa filmer om Åsa-Nisse och Klabbis spelades in i trakterna utanför Södertälje. Har en bekant som har det för sej.loop skrev:John Elfström Nya kyrkogården i Täby. Artur Rolén troligen i Stockholm någonstansAnders Nyman skrev:Vart kan man finna herrarna Åsa-Nisse och Klabbarparns begravningsplatser. Jag kommer inte ihåg dessa skådespelares namn, för har jag vetat deras vanliga namn, då har jag sökt på deras namn vart de ligger begravna..
Efter en googling, Lidingö kyrkogård.Anders Nyman skrev:Povel Ramel född Stockholmare å dog stockholmare, så han borde väl ligga i Stockholmsområdet, men är det någon som vet vart.