Den tjugoåttonde juni så är det premiär på medeltidens värld. Är det någon som kommer?
http://www.medeltidensvarld.se/
Medeltidens värld 28 juni
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Re: Medeltidens värld 28 juni
Välkommen till Skalman! Jag bor i krokarna, så det är mycket möjligt att jag kommer. Den här tråden flyttas till härför avsett forum.
- Anders Nyman
- Medlem
Detta såg mycket intressant ut. Det stället ska jag när jag har vägarna förbi besöka, va så säker på det... 
Låter mycket intressant!
En fråga bara: Jag kommer i såna fall att köra från Jönköping och av kartan att döma går E20 raka vägen dit. När jag sedan kommer till rondellen vart styr jag då (dvs. hur är det skyltat) och finns det några särskilda kännetecken innan rondellen som bara inte går att missa, typ en fabrik eller någonting?
Hur ser det ut med parkeringsmöjligheter? Avgift?
Morgan
En fråga bara: Jag kommer i såna fall att köra från Jönköping och av kartan att döma går E20 raka vägen dit. När jag sedan kommer till rondellen vart styr jag då (dvs. hur är det skyltat) och finns det några särskilda kännetecken innan rondellen som bara inte går att missa, typ en fabrik eller någonting?
Hur ser det ut med parkeringsmöjligheter? Avgift?
Morgan
"Om man får hörselskador eller inte beror på volymen, inte musiken. Alltså är hårdrock i sig inte skadlig!"