Utställning om Skagerraksslaget

Skriv svar
Användarvisningsbild
CvD
Medlem
Inlägg: 5283
Blev medlem: 14 mars 2005, 20:49
Ort: Sydvästra Norge

Utställning om Skagerraksslaget

Inlägg av CvD » 30 juli 2006, 00:30

Om ni passerar London så finns det ombord på HMS Belfast en utställning om Skagerraksslaget, Ghosts of Jutland fram till den 8 juni 2007
http://hmsbelfast.iwm.org.uk/server/show/conEvent.971

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/5033582.stm

/CvD

Skriv svar