Diggarresa i Augusti

Skriv svar
Användarvisningsbild
Donkeyman
Saknad medlem †
Inlägg: 3181
Blev medlem: 5 februari 2004, 18:29
Ort: Tromsø

Diggarresa i Augusti

Inlägg av Donkeyman » 14 maj 2006, 13:52

Jag tar chansen att göra lite reklam för ett kulturellt arrangemang som jag känner för:

Klubb RESELUST är en ideell förening som organiserar resor med ett kraftigt teknikhistoriskt och kulturellt innehåll. God mat och dryck är också en grundpelarna. Jag rekommenderar detta arrangemang. Ett arrangemang som också innehåller några trivsamma båtturer. Deltog själv på förra sommarens resa och skall delta även i år.

Det finns fortfarande några platser över på Klubb RESELUST resa i Augusti.

Resan görs med eget chartrat tåg och boende på hotell. Med massor av intressanta studiebesök.

Ur programmet:

-Stambanan i Norrland på Dagtid
-Haparandabanan
-Botniabanans bygge
-Båtresa på Ångermanälven
-Surströmming på Ulvön
-Sik vid Kukkulaforsen
-Bodens Fästning

Och mycket, mycket mer........


Följ med Klubb RESELUST på en spännande och innehållsrik resa med tåg och båt längs norrlandskusten med avstickare in i några av våra vackra älvdalar i sommar.
Upplysningar: Leif-Evert
Tel. (47) 784 64 320
E-post: reselust@online.no
Hemsida: http://reselust.home.online.no

Skriv svar