Arditi: Italienska stormtrupper

Tillägnad vår saknade medlem Stellan Bojerud
varjag
Saknad medlem †
Inlägg: 48101
Blev medlem: 24 april 2002, 12:53
Ort: Australien

Inlägg av varjag » 21 juni 2007, 04:12

von Adler skrev:Annars är ju Fedorov Avtomat ett väldigt intressant vapen.
Den klassas av många som världens första 'Sturmgewehr' även om jag läst att den besvärades av många eldavbrott p.g.a. lite klen konstruktion, Varjag

Skriv svar