Ett forum för diskussioner kring vår historia. Administreras av Markus Holst.
Inlägg av varjag » 21 juni 2007, 04:12
von Adler skrev:Annars är ju Fedorov Avtomat ett väldigt intressant vapen.
Återgå till "Första världskriget och mellankrigstiden (1914 till 1932)"