Bilder från Två Tornen!
-
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
-
- Medlem
Inte vad jag vet...
Nope, tror tyvärr inte det. Jag tror att PJ kommer att hålla hårt i Honmonstrets design, precis som han gjorde med Balrogen.
-
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
-
- Medlem
Lavskägge
Vad jag har hört ska han vara väldigt trädliknande, vilket väl stämmer bra överens med boken. Han ska dessutom vara en mix av datoreffekter och modeller.
-
- Medlem
-
- Medlem
Fler bilder
Massor av bilder (typ 50 st) från film två finns på den här länken. Varning för "spoilers"! (Finns det något bra svenskt ord för "spoiler"?)
Personligen ser jag mycket fram emot alla Rohan-sekvenserna. Tror de kan bli bland de mest storslagna i hela filmserien. Stora, öppna landskap gör sig väldigt bra på bred filmduk, helt enkelt.
Personligen ser jag mycket fram emot alla Rohan-sekvenserna. Tror de kan bli bland de mest storslagna i hela filmserien. Stora, öppna landskap gör sig väldigt bra på bred filmduk, helt enkelt.
-
- Medlem
-
- Medlem
För mig har det aldrig varit specialeffekter, figurer och "läskiga monster" (typ Honmonstret, Balrogen, Gollum, Lavskägge) som varit mest intressant i en filmatisering, utan landskapen och framför allt själva skådespeleriet. Jag är mest nyfiken på Théoden och Denethor, relationen mellan Frodo, Sam & Gollum, och sådant.