Tabbar??

Diskussioner kring J.R.R. Tolkien och hans verk.
Användarvisningsbild
Efrit
Medlem
Inlägg: 141
Blev medlem: 14 januari 2003, 16:13
Ort: Gellivare i Norrland
Kontakt:

Tabbar??

Inlägg av Efrit » 16 januari 2003, 21:03

var det några tabbar i TTT som någon såg??

Användarvisningsbild
Flikkan
Medlem
Inlägg: 1010
Blev medlem: 24 mars 2002, 15:08
Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)

Inlägg av Flikkan » 16 januari 2003, 21:07

Ja, det där med att Legolas ögonfärg ändrades då och då lär väl ingen ha undgått.

Användarvisningsbild
Efrit
Medlem
Inlägg: 141
Blev medlem: 14 januari 2003, 16:13
Ort: Gellivare i Norrland
Kontakt:

Inlägg av Efrit » 16 januari 2003, 21:08

ändrades när och mellan vilka färger???

Användarvisningsbild
D. Andersson
Medlem
Inlägg: 827
Blev medlem: 1 oktober 2002, 17:29
Ort: Katrineholm

Mjo

Inlägg av D. Andersson » 16 januari 2003, 21:08

Sen scener där kanske Arwen var med, också. Vid Helm's deep. Ej säkert, men risken finns. Lite småmysko, kanske?

Användarvisningsbild
Efrit
Medlem
Inlägg: 141
Blev medlem: 14 januari 2003, 16:13
Ort: Gellivare i Norrland
Kontakt:

Inlägg av Efrit » 16 januari 2003, 21:09

hmm det la jag ej märke till att hon var...=/

Användarvisningsbild
Flikkan
Medlem
Inlägg: 1010
Blev medlem: 24 mars 2002, 15:08
Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)

Inlägg av Flikkan » 16 januari 2003, 21:09

Efrit skrev:ändrades när och mellan vilka färger???
Kolla nästa gång du ser filmen... Det går inte att undvikas. Men på vissa ställen har han klarblå ögon och ibland brunt...eller vad det nu var.

Användarvisningsbild
Efrit
Medlem
Inlägg: 141
Blev medlem: 14 januari 2003, 16:13
Ort: Gellivare i Norrland
Kontakt:

Inlägg av Efrit » 16 januari 2003, 21:13

okey..
då ska jag kolla efter det...=)
undra om man is ladda ner den...=/

Användarvisningsbild
Efrit
Medlem
Inlägg: 141
Blev medlem: 14 januari 2003, 16:13
Ort: Gellivare i Norrland
Kontakt:

Inlägg av Efrit » 17 januari 2003, 18:15

ingen som har lagt märke till något annat...??

Jojje
Medlem
Inlägg: 30
Blev medlem: 8 april 2002, 19:43

Inlägg av Jojje » 17 januari 2003, 19:26


Användarvisningsbild
Gandalf
Medlem
Inlägg: 142
Blev medlem: 27 april 2002, 15:37
Ort: Arda

Inlägg av Gandalf » 17 januari 2003, 19:46

När Gandalf kommer till Edoras och går in till kungen,
så ser man att han håller staven rakt upp, sen byter dom kamra och då håller han den framåt,
sen byter dom igen och då håller han den upp igen...

Jag skulle kalla det för filmbugg om han inte är j*vligt snabb..

Användarvisningsbild
Efrit
Medlem
Inlägg: 141
Blev medlem: 14 januari 2003, 16:13
Ort: Gellivare i Norrland
Kontakt:

Inlägg av Efrit » 17 januari 2003, 20:34

okey...
men det är inge missar som i 1:an när man ser en röd bil på en kulle när frodo å sam är ute på åkern??? =)

lr som klistermärket på äpplet som aragon kastar till Pippin.. =D

Danne
Medlem
Inlägg: 1618
Blev medlem: 23 mars 2002, 23:51
Ort: Stockholm

Inlägg av Danne » 17 januari 2003, 21:15

Om du kan visa mig en bild på det där klistermärket vore jag tacksam... Jag tror att det bara är en skröna.

Användarvisningsbild
Efrit
Medlem
Inlägg: 141
Blev medlem: 14 januari 2003, 16:13
Ort: Gellivare i Norrland
Kontakt:

Inlägg av Efrit » 17 januari 2003, 21:23

joo det kanske är det...
fast vem vet =)

Användarvisningsbild
D. Andersson
Medlem
Inlägg: 827
Blev medlem: 1 oktober 2002, 17:29
Ort: Katrineholm

Inlägg av D. Andersson » 17 januari 2003, 21:43

Jag har kollat efter det eventuella klistermärket flera gånger, men aldrig sett det. Samma sak med de flesta påstådda missarna, de flesta finns inte eller kan bortförklaras.

Användarvisningsbild
Efrit
Medlem
Inlägg: 141
Blev medlem: 14 januari 2003, 16:13
Ort: Gellivare i Norrland
Kontakt:

Inlägg av Efrit » 17 januari 2003, 21:45

okey vad var det mer för tabbar som dom sa fanns???

Skriv svar