Dagenz Bild
-
Trippad kick
- Medlem
-
Trippad kick
- Medlem
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
Hahahaha, Tompa ser precis ut som mina kusinerns farsa! Tycker för övrigt om den där "flagnande" tecknarstilen, som får bilden att gå i bleka, matta färger. Är dock väldigt kritisk till hobernas ansikte, som bara verkar ha öron, en liten liten nässpets och ögonbryn. Undrar var ögonen och munnen tog vägen...
-
Trippad kick
- Medlem
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
Ja, jag har inte lagt in en bild på länge... Tänkte att det skulle vara min tur. Så här har jag en finfin bild av Howe som föreställer Honmonstret och Frodo, och i gången ser man Sam komma springande. Detta är ju lungt min favoritscen och så (Eller egentligen då Sam sticker ner henne). Jag har ju även en annan sån här bild av Howe som avatar såå.. Här är den fina bilden iallafall:

-
Trippad kick
- Medlem
- Bombadill_dyrkaren
- Medlem
Vilket torn, mer än Othanc, är det man ser på postern?
http://lordoftherings.net/index_flat_fe ... ttpos.html
http://lordoftherings.net/index_flat_fe ... ttpos.html
-
Beleg Strongbow
- Medlem
Du det var som pärskans! Det är ju nästan så att man borde ge howe en smäll på tasken för kopiering
NU gäller det.. värlspremiär.. ritade två bilder i förrgår och en idag.. e bara tvungen å visa er.. so.. here it goes..
Detta e Balrogen... eller min Balrog.. han ser ut såhär när ingen e å stör honom.. han e inte krigsutrustad. detta e så nära MIN balrog nån har kommit.. såg den ungefär såhär när jag läste boken...
NU gäller det.. värlspremiär.. ritade två bilder i förrgår och en idag.. e bara tvungen å visa er.. so.. here it goes..
Detta e Balrogen... eller min Balrog.. han ser ut såhär när ingen e å stör honom.. han e inte krigsutrustad. detta e så nära MIN balrog nån har kommit.. såg den ungefär såhär när jag läste boken...
- Bilagor
-
- kalle balrog.jpg (51.23 KiB) Visad 442 gånger
-
Beleg Strongbow
- Medlem
hehe.. efter den entrén tänkte jag fortsätta med min fina Moria-bild.. som inte visar mer än Gandalfs stav. HELT medvetet eftersom jag inte KAN rita. Så ljuset som kommer nere i vänstra hörnet e Gandalf som kommer med hela gänget.. och detta TROTS att Gandalf springer sist..
) Men vad kan jag säga.. hade jag kunnat rita hade jag gjort det rätt. Håll till godo..
- Bilagor
-
- kalle moria.jpg (123.51 KiB) Visad 439 gånger