(Däremot tycker jag faktiskt att Hugo Weaving som Elrond är väldigt lyckad! Fast jag hade å andra sidan inte sett Matrix då; alla andra såg väl agent Smith under lösöronen. Jag såg istället Elrond under kostymen när jag sent om sider såg Matrix...
Galadriels röst
- Den stegrande kamelen
- Medlem
- Kontakt:
Jag tycker Celeborn är betydligt mer lik Robert Downey Jr! Håller dock med om Haldirs plufsighet. Båda två pratar dessutom väldigt konstigt. Det är avsiktligt, förstås, men jag tycker inte alls att den effekten är lyckad. Över huvud taget är dessa två bland de sämre rolltolkningarna i filmen, tycker jag. Fast det är ju väldigt svårt att göra vanliga mänskliga skådespelare "alviska", det medges. Synd att de inte fick tag i några riktiga alver till de rollerna... 
(Däremot tycker jag faktiskt att Hugo Weaving som Elrond är väldigt lyckad! Fast jag hade å andra sidan inte sett Matrix då; alla andra såg väl agent Smith under lösöronen. Jag såg istället Elrond under kostymen när jag sent om sider såg Matrix...
)
vilken tur att jah inte är ensam...jaghar faktiskt inte sett 1an och 3an i matgrix...Den stegrande kamelen skrev:Däremot tycker jag faktiskt att Hugo Weaving som Elrond är väldigt lyckad! Fast jag hade å andra sidan inte sett Matrix då; alla andra såg väl agent Smith under lösöronen. Jag såg istället Elrond under kostymen när jag sent om sider såg Matrix...
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
- Dûrion Annûndil
- Medlem
Hugo Weaving
Tja, jag såg hugo Weaving första gången i "Priscilla - Queen of the desert" där han spelar bisexuell dragqueen.
Det kunde finnas en del likheter mellen den rollkaraktären och Elrond, antar jag
, men jag är en stor fan av Hugo sedan dess och tycker att han är lysande Elrond.
Det kunde finnas en del likheter mellen den rollkaraktären och Elrond, antar jag