Tänker mig som trollen i den där... Ja, va heter den, det är en film som handlar om några tomtar har jag för mig... Det är några troll med i den som dricker något som gör att de typ somnar och snorar... Hehe. Äh! Kommer inte på det nu...
Onödiga effekter
Gilthil!!! Trolltyg i Tomteskogen såklart! Hur kan man glömma en sådan klassiker! "Var är Fjant? Hääär mamma!!"Gilithil skrev:Nej... inte gröna![]()
![]()
Tänker mig som trollen i den där... Ja, va heter den, det är en film som handlar om några tomtar har jag för mig... Det är några troll med i den som dricker något som gör att de typ somnar och snorar... Hehe. Äh! Kommer inte på det nu...
(antar att du menar den fast din beskrivning var minst sagt vag och felaktig isf)
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
Jo!Gilithil skrev:Nej... inte gröna![]()
![]()
Nä, inte riktigt gröna kanske. Men lite "mossiga" om ni förstår vad jag menar... Kanske det växer mossa på dem, eller så ser det ut att göra det.
Annars har jag en ganska stark bild av trollen i.o.m J.R.R Tolkiens bild av trollen som Bilbo möter. Tror jag/någon annan lade in den på Dagenz Bild för några hundra år sedan, men här kommer den igen. Det är för övrigt framsidan av mammas Bilbo-version, så det är inte så konstigt att jag tänker mig dem just så: (även fast den är rätt så ful