Sagan om ringen Extended Edition - MUMS!

Diskussioner kring J.R.R. Tolkien och hans verk.
Användarvisningsbild
Kvaen-Jukk
Medlem

Inlägg av Kvaen-Jukk » 28 oktober 2002, 09:52

hz skrev:jag tycker det är synd att man måste byta skiva mitt i filmen...
Lösningen1 (dyrt): DVD-växlare

Lösning2 (lite billigare): Dator med två st. DVD-ROM spelare (eller en DVD-ROM och en DVD-/+RW). Sätt båda skivorna i playlistan på DVD-uppspelningsprogrammet så byts skivorna utan att du nästan märker något. Kräver förstås TV-out på grafikkortet i datorn om du vill ha TV-bild (ännu bättre om man hade råd med en dataprojektor).

Båda alternativen är förstås för såna som har för mycket pengar :mrgreen:

Jojje
Medlem

Inlägg av Jojje » 7 november 2002, 21:07

Extended version har funnits på nätet ett tag nu och jag skäms över att säga att jag inte kunde vänta längre utan laddade ner den. Men för alla er som inte är lika svaga som jag och väntar till den 25:e kan jag säga att den som väntar på något gott väntar tills den 25:e!

Användarvisningsbild
Flikkan
Medlem
Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)

Inlägg av Flikkan » 7 november 2002, 21:19

Hmm, jag hade nästan glömt bort Extented p.g.a biljettsläppet till TTT snart.. :?

Användarvisningsbild
Den stegrande kamelen
Medlem
Kontakt:

Inlägg av Den stegrande kamelen » 10 juni 2003, 04:35

Är det någon mer än jag som reflekterat över att "Old Noakes" på Gröna Draken (till vänster på bilden) är ganska lik självaste professor Tolkien? Avsiktligt, kanske?

Bild

Användarvisningsbild
Ayrabeth
Medlem

Inlägg av Ayrabeth » 10 juni 2003, 14:58

joo har ja me gjort å faktiskt väldigt likt..!! :) men frågan e om d va avsiktligt..

Skriv svar