Dagenz Bild
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- moriquendi
- Ny medlem
...
Som sagt var gollum var helt ok.
men vad har han gjort med stackars Bilbo?
men vad har han gjort med stackars Bilbo?
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
Nu har jag några bilder att kommentera iallafall, eftersom jag inte vart här på ett tag..
Legolas och Gimli-bilden var väl sådär. Otroligt ful hjälm på Legogubben, men Gimli var snygg. Den såg också för overklig ut för att jag ska tycka att den var speciellt snygg.
Sjöstad var inte alls i min smak. Gillar Tolkiens egen bättre, mycket mycket bättre. Väldigt mycket mycket bättre. Det kan ha att göra med att jag inte är så bra vän med Lee's bilder i allmänhet.
Bilden på Bilbo och Gollum tyckte jag inte alls om. Den hade väl ok stämning, på något sett men båda figurerna såg groteska ut.
Legolas och Gimli-bilden var väl sådär. Otroligt ful hjälm på Legogubben, men Gimli var snygg. Den såg också för overklig ut för att jag ska tycka att den var speciellt snygg.
Sjöstad var inte alls i min smak. Gillar Tolkiens egen bättre, mycket mycket bättre. Väldigt mycket mycket bättre. Det kan ha att göra med att jag inte är så bra vän med Lee's bilder i allmänhet.
Bilden på Bilbo och Gollum tyckte jag inte alls om. Den hade väl ok stämning, på något sett men båda figurerna såg groteska ut.
-
Fasans Lord
- Medlem
- Kontakt:
..
Förstår inte vad folk har emot Bakshis Gollum.
Det finns kanske mycket att klaga på i den filmen, men varför just Gollum?
Anledning till varför ni tycker den är så fruktansvärd?
Det finns kanske mycket att klaga på i den filmen, men varför just Gollum?
Anledning till varför ni tycker den är så fruktansvärd?
-
Trippad kick
- Medlem