Den stegrande kamelen skrev:Ja, från KaZaA. Men det satt långt inne. Det tog mig tre nedladdningar av felaktiga filer - alla var över 700 MB stora och tog en evighet att hämta hem. En hade något fel som gjorde att den låste sig, och sånt får man kanske räkna med. Men de andra två var andra filmer - American Pie, Zoolander - som någon idiot döpt om till The Two Towers. Vad är det för nötter som håller på så?Gilithil skrev:Någon som lyckats få ner DVD-rippen av De Två Tornen än?![]()
Men det var värt besväret! Filmen är i tre delar, alla 700 MB stora, och kvaliteten är perfekt. Någon gång ploppar texten "For Your Consideration" upp, vilket tyder på att den version som kommit på avvägar var avsedd för Oscarsjuryn eller nåt, men i övrigt är det filmversionen rätt av. (Utan svensk text, förstås.)
För övrigt, för att anknyta till en etikdiskussion som vi hade för länge sedan här på forumet (eller på det gamla?): Jag har inte ett dugg dåligt samvete! Jag har sett filmen tre gånger på bio, och kommer gissningsvis att se den en gång till när de lägger på en ROTK-trailer, och jag kommer att köpa den utökade DVD:n så fort den kommer. Jag har pytsat in min beskärda del av pengar, jag förtjänar den här piratkopian!
Kan du ge det exakta fil-namnet så att vi anndra oxå kan få ta del en härligheten..
Jag har fått tag på en som oxå är på 3* 700 mb men den är det skit kvalete på, och så hänger inte rösterna med.. jobbigt..
(jag har mä sett filmen 3 ggr på bio... Så jag är inget snyltare heller...)