Dagenz Bild
-
Trippad kick
- Medlem
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
Jovisst händer det att jag gör det, men tyvärr har jag inte tillgång till någon scanner...
Vi pratade på att köpa en för ett tag sen, men det blir inte något av (Fast det finns ju alltid min Manga-Aragorn
)
(Vad är adressen till den där sidan på forumet där man kan lägga upp bilder från sin egen hårddisk?)
(Vad är adressen till den där sidan på forumet där man kan lägga upp bilder från sin egen hårddisk?)
vilken? menar du http://elfwood.lysator.liu.se/elfwood.html?
-
Beleg Strongbow
- Medlem
Hejsan! Vad läckert! Togs Dagenz Bild bort för redigering pga av dess storlek eller vad hände?? Jag slänger på ett vedträ jag med och puttar in min Turin (Alt. Polsk städkärring) slays Brandir:
(Gilithil, du får verkligen kritisera mina bilder, det är ju därför jag LÄGGER in dom. Men det måste finnas nått positivt osså
)
(Gilithil, du får verkligen kritisera mina bilder, det är ju därför jag LÄGGER in dom. Men det måste finnas nått positivt osså
- Bilagor
-
- turin slays brandir.jpg (218.24 KiB) Visad 276 gånger
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
Jag vet inte riktigt varför den togs bort men det enda man behövde göra var tydligen att gå in på Statistik, och där fanns den ju, och så testade jag att skriva ett inlägg - och så vips - var den tillbaka igenBeleg Strongbow skrev:Hejsan! Vad läckert! Togs Dagenz Bild bort för redigering pga av dess storlek eller vad hände??