Suck, hur många gånger ska jag behöva säga samma sak...
om de skulle gräva ut hela berget och om vi såg de här stenblocken överallt under bergets jord , och under de här stenblocken andra sten block
skulle det vara pyramid då ?????
NEJ! Det skulle inte vara en pyramid. Som jag har skrivit så bildas denna bergart som lager - det är anledning till att vi har sten på sten på sten på sten....
Vi har ett pyramidformat berg.. so what?
De har inte funnit några hållbara bevis för att:
1. Berget är byggt av människor.
2. Berget är format till pyramidform av människor - av på platsen bildade sedimentära bergarter.
Eftersom de påstår att berget är BYGGT av människor - så måste de finna bevis för det.
(Jag skulle precis som Hexmaster tro att det naturliga vore om de har "hjälpt" naturen med pyramidformen... men "experterna" på plats hävdar tydligen att ALLT är människobyggt från början.)
Dessutom har de tidigare hävdat (enligt The Ghost iaf) att byggnadsmaterialet till "pyramiden" inte finns lokalt.. utan allt skulle ha transporterats dit av människor.*
*fotnot: Det är svårt att i den här soppan utröna vilka (om några) som är The Ghosts egna slutsatser - och vilka han bara har tagit från någon hemsida.
Personlig notering: det känns som man försöker diskutera något allvarligt med en person i trotsåldern.
/OldCode