Pyramid hittad i Bosnien Hercegovina?
- real parakeet
- Medlem
- Kontakt:
Men vad säger de bilderna? Jag kan också göra sådant i Photoshop. Det är busenkelt att förstärka de linjer och formar man vill skall synas. Jag gjorde det när syrran hittade ett "ansikte" i fönstret på farmor och farfars gamla sommarstuga. Du måste ju någon gång inse att några bilder med lite linjer eller förstärkta områden faktiskt inte säger ett förbannat skit. När det gäller den amerikanska arkeologen Sean Anklam så verkar han mest vara ett namn. Nu är inte min undersökning vetenskaplig, men kollar men på Google dyker hans namn mest upp i samband med den där påstådda pyramiden.
att berget är pyramid formatMen vad säger de bilderna?
tror du att de gör det här i photoshop, herregud bbc, cnn, cbs är där nere och raporterar och så tror du att de har pysslat med photoshop , skärp dig människa, vet du vilken skam det skulle varaJag kan också göra sådant i Photoshop. Det är busenkelt att förstärka de linjer och formar man vill skall synas. Jag gjorde det när syrran hittade ett "ansikte" i fönstret på farmor och farfars gamla sommarstuga. Du måste ju någon gång inse att några bilder med lite linjer eller förstärkta områden faktiskt inte säger ett förbannat skit.
När det gäller den amerikanska arkeologen Sean Anklam så verkar han mest vara ett namn.
han är inte arkeolog, han och smailbegovic jobbar tillsammans med nasas sateliter kommer inte ihåg vad de heter , och de är inte arkeloger
du behöver inte leta , han är inte kändNu är inte min undersökning vetenskaplig, men kollar men på Google dyker hans namn mest upp i samband med den där påstådda pyramiden.
de är bara två vanliga volontärer som ville bistå med hjälp , att med hjälp av sateliter bevisa att de rör sig om en pyramid
Senaste nyheter:
gelogen Nukich har gått in i en av tnlarna med en grupp, de har gått in 300 meter , och hon säger att hon är mmer än nöjd vad hon har sett i tunnlarna , det finns mer tunnlar än vad vi har väntat oss att vi ska hitta....
- Den stegrande kamelen
- Medlem
- Kontakt:
Obehaglig tråd, det här. The Ghost må ha lite dåligt på fötterna emellanåt, men det är ingen ursäkt för den rena mobbing han bitvis utsätts för. Det är (eller borde i alla fall vara) skillnad mellan kritiskt ifrågasättande och hån.
Hoppas att det här till slut ändå visar sig vara en pyramid. Då blir det många röda nunor på Skalman!
Hoppas att det här till slut ändå visar sig vara en pyramid. Då blir det många röda nunor på Skalman!
Visst vore det kul o intressant med en pyramid där. Själv tycker jag dock att det som talar för det är rätt tunnt, men jag är ju bara amatör på området så...Den stegrande kamelen skrev:Obehaglig tråd, det här. The Ghost må ha lite dåligt på fötterna emellanåt, men det är ingen ursäkt för den rena mobbing han bitvis utsätts för. Det är (eller borde i alla fall vara) skillnad mellan kritiskt ifrågasättande och hån.
- Dûrion Annûndil
- Medlem
Vilken hemsida? Bilden är ju bara upplagd på ett webhotel för bilder, så vad är länken till hemsidan?The Ghost skrev:den här bilden hittade jag på deras hemsida
Än så länge har jag inte sett en enda bild som visar på någon pyramid annat än bilder där man ritat byggstenar, satt in linjer på foton, eller ritat in pyramider på foton (vilket jag antar är med photoshop). I övrigt bara bilder där folk gräver hål i marken eller visar upp jordprover - ingenting av någon pyramid.The Ghost skrev:tror du att de gör det här i photoshop, herregud bbc, cnn, cbs är där nere och raporterar och så tror du att de har pysslat med photoshop , skärp dig människa, vet du vilken skam det skulle vara
Jag är naturligtvis väldigt kritisk, men om The Ghost känner sig mobbad så ber jag om ursäkt. Och om de hittar någoting som liknar den pyramid som Osmanagic föreslår så ska jag äta upp min hatt (men då måste jag gå och köpa en hatt först).Den stegrande kamelen skrev:Obehaglig tråd, det här. The Ghost må ha lite dåligt på fötterna emellanåt, men det är ingen ursäkt för den rena mobbing han bitvis utsätts för. Det är (eller borde i alla fall vara) skillnad mellan kritiskt ifrågasättande och hån.
Mvh -Dan
deras officiella sida http://www.piramidasunca.baVilken hemsida? Bilden är ju bara upplagd på ett webhotel för bilder, så vad är länken till hemsidan?
det finns en annan sida , inte officiell http://www.bosnianpyramid.com
jag känner mig inte mobbadJag är naturligtvis väldigt kritisk, men om The Ghost känner sig mobbad så ber jag om ursäkt. Och om de hittar någoting som liknar den pyramid som Osmanagic föreslår så ska jag äta upp min hatt (men då måste jag gå och köpa en hatt först).
du får vara kritisk

den här bilden komm från geologiska institutet i bosnien och de gav det till fondationen "bosnisk solpyramid" hemsida
- Dûrion Annûndil
- Medlem
Pyramider? Kartan visar tre berg i området.The Ghost skrev:alla tre pyramider utgör en tiangel som är 60 grader , alltså tre vinlkar på 60 grader
Det enda man kan se är att stenen verkar legat blottat ett tag, eftersom det verkar växa vanliga lavar och mossar på den. Vad den kommer ifrån? Tja vi kan bara spekulera. Kanske har den ingått i något slags byggnadsverk?The Ghost skrev:och jag hittade den här bilden också vet inte vad den här stene är ?
Mvh -Dan
-
Christer Samuelsson
- Medlem
Här frågar sej man om inte kamrater från Europas oroliga hörn inte söker legitimera sina egen historia. D.vs bekräfta sin egen existens. Gamla hävdade nationer behöver knappast bekymmra sej om sådana saker.
BBC omtalar långa tunnlar utan minsta bevis härför. Det är en häftig pjäs om det är sant och jag finner det märkligt att våra Brittiska kusiner går ut i denna stil, utan att videmera med bilder.
Bosnien är nog vad Bosnien är.
Hälsningar
Christer Samuelssom
BBC omtalar långa tunnlar utan minsta bevis härför. Det är en häftig pjäs om det är sant och jag finner det märkligt att våra Brittiska kusiner går ut i denna stil, utan att videmera med bilder.
Bosnien är nog vad Bosnien är.
Hälsningar
Christer Samuelssom
-
Christer Samuelsson
- Medlem
.Det är ett hål i marken. Vad är det för mening med detta hål?
Christer Samuelsson
det är ingången till tuneln, som är ganska lång och det är en nätverk av tunnlarna inne i jorden , de som har gått in i tunnlarna sade det i förgår
om du inte tror på det här , ok jag vill inte tvinga någon att tro på mig, jag 'r här bara för att ge information och nyheter om de här "pyramiderna"