Ny värd i Medeltiden & Renässansen
-
- Medlem
Ny värd i Medeltiden & Renässansen
Koehl har tackar ja till mitt erbjudande att bli värd i Medeltiden & Renässansen avdelningen.
/Marcus
/Marcus
-
- Medlem
-
- Medlem
-
- Medlem
Tackar! Grattis själv Daniel!
Jag kan inte se annat än att denna skuta flyter väl och jag ser fram emot ett givande samarbete att bibehålla den goda stämningen.
Men lovar också att hjälpa till med att hissa flaggen och bemanna kanonerna när pirater nalkas eller spana efter hål i skrovet under dagar dagar av stiltje.
Jag kan inte se annat än att denna skuta flyter väl och jag ser fram emot ett givande samarbete att bibehålla den goda stämningen.
Men lovar också att hjälpa till med att hissa flaggen och bemanna kanonerna när pirater nalkas eller spana efter hål i skrovet under dagar dagar av stiltje.
-
- Medlem
-
- Utsparkad
Hmm...
Min tråd om skutan har tydligen satt sina spår
Gratulerar till befordran koehl
Och absolut inte för att gnälla men det där var den snabbaste befordran jag sett nån gång!
Gratulerar till befordran koehl
Och absolut inte för att gnälla men det där var den snabbaste befordran jag sett nån gång!
-
- Medlem
-
- Medlem
-
- Utsparkad
=/
Men en sak jag inte förstår är varför alla nya moderatorer ska snobba till sig?
daniel_l blir D. Löwenhamn
koehl blir Dan Koehl
Bara undrar varför?
daniel_l blir D. Löwenhamn
koehl blir Dan Koehl
Bara undrar varför?
-
- Medlem
-
- Medlem
Jag är en UseRealNamePerson
I allmänhet på Internet använder jag mitt riktiga namn. Många gånger i ett nyskede på en sajt brukar jag logga in med vad som blir kort att skriva, tex som vid den gången jag första gången loggade in här, dvs mitt efternamn.
Eftersom jag kom att "stanna" har jag sedan en tid egentligen velat byta, eftersom jag är en s.k. UseRealNamePerson. När jag ombads bli värd för medeltiden tänkte jag att anledningan var ännu större. Jag är Dan Koehl, det är mitt namn, jag lovar att det inte har med snobberi att göra.
Fast jag kan ju vara en snobb för det. Ibland kallar jag mig Lancelot.
När frågan kom upp passar jag på att tacka för glada meddelanden jag fått. Det vore roligt om någon kom med synpunkter på vad jag egentligen kan/bör göra som värd, vilka förväntningar som finns osv. Några idéer? - Dan
Eftersom jag kom att "stanna" har jag sedan en tid egentligen velat byta, eftersom jag är en s.k. UseRealNamePerson. När jag ombads bli värd för medeltiden tänkte jag att anledningan var ännu större. Jag är Dan Koehl, det är mitt namn, jag lovar att det inte har med snobberi att göra.
Fast jag kan ju vara en snobb för det. Ibland kallar jag mig Lancelot.
När frågan kom upp passar jag på att tacka för glada meddelanden jag fått. Det vore roligt om någon kom med synpunkter på vad jag egentligen kan/bör göra som värd, vilka förväntningar som finns osv. Några idéer? - Dan
Senast redigerad av 1 Dan Koehl, redigerad totalt 28 gånger.
-
- Medlem
-
- Medlem
Re: =/
Jag förstår inte på vilket sätt det är att "snobba till sig" när man använder sitt riktiga namn?Svenska Björnen skrev:Men en sak jag inte förstår är varför alla nya moderatorer ska snobba till sig? :?
Personligen ser jag helst att alla användare här (och värdar/moderatorer i synnerhet) använder sina riktiga namn.
/Marcus