Bornholm
Re: lol...
Håll dig till ämnet Anno. Det är inte första gången då försöker skicka en tråd i helt fel riktning.
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Tyst med dig!Ljunggren skrev:Håll dig till ämnet Anno. Det är inte första gången då försöker skicka en tråd i helt fel riktning.
För det första var tråden död, sen skrev jag en kort kommentar på två rader, sen kom FPA(eller vad han heter) en månad senare och börjar tjata!
....Och den kommentaren höll sig till ämnet?Anno skrev:Tyst med dig!Ljunggren skrev:Håll dig till ämnet Anno. Det är inte första gången då försöker skicka en tråd i helt fel riktning.
För det första var tråden död, sen skrev jag en kort kommentar på två rader, sen kom FPA(eller vad han heter) en månad senare och börjar tjata!
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Och din då.....vill bara vissa att ni som vurmar för Skånesfrihet eller Skåne ska vara en del av Danmark och hatar svenskarnas "grymhet" och stygghet, kollar upp folk när man inte håller med er! Sen skriver du fåniga kommentarer som "....Och den kommentaren höll sig till ämnet?" när man försvar sig, kom med något fyndigare!Ljunggren skrev:....Och den kommentaren höll sig till ämnet?Anno skrev:Tyst med dig!Ljunggren skrev:Håll dig till ämnet Anno. Det är inte första gången då försöker skicka en tråd i helt fel riktning.
Mitt inlägg om Bornholmarnas uppror mot svenskarna ligger väl i linje med trådens ursprungliga frågeställning. Det gör däremot inte ett enda av dina inlägg. Sedan måsta man fråga sig med vilken rätt du anmodar folk att "hålla tyst", det är knappast förenligt med den goda ton som bör genomsyra ett forum som detta.
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt: