Quiz: Efterkrigstiden
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
- Niedzwiadek
- Medlem
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
Jo, med den där lilla flickan som trängde sig fram med hjälp av polisen känner jag också till.
Vi kör med en bisärr lokalhändelse i Los Angeles vid slutet av 1960-talet och söker mannen som "ledde" denna sekt.
Det var en man som drömde om att bli musiker, men någonting gick galet. När han utförde det brutala brotten så hade han ett gäng unga damer med sig och mannen hade ofta sex med kvinnorna. Händelsen som blev inträffade utspelades i Hollywood, det var vid två tillfällen, det ena dödades fem personer och det andra två personer. En av de döda var en gravid hustru till en skådespelare som hette Polanski.
Stefan
Vi kör med en bisärr lokalhändelse i Los Angeles vid slutet av 1960-talet och söker mannen som "ledde" denna sekt.
Det var en man som drömde om att bli musiker, men någonting gick galet. När han utförde det brutala brotten så hade han ett gäng unga damer med sig och mannen hade ofta sex med kvinnorna. Händelsen som blev inträffade utspelades i Hollywood, det var vid två tillfällen, det ena dödades fem personer och det andra två personer. En av de döda var en gravid hustru till en skådespelare som hette Polanski.
Stefan
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
-
svartekaptenen
- Medlem
-
svartekaptenen
- Medlem
Ok här är den: Våren 1986 lade Palmeregeringen fram en väldigt kontroversiell proposition som sedan efter mordet drogs tillbaka.
Vilket nummer hade den och vad handlade den om?
Jag måste tillägga att jag är väldigt nöjd med att jag hittade denna sajt framför allt de här frågesporterna man lär sig en hel del
Tack för det.
Vilket nummer hade den och vad handlade den om?
Jag måste tillägga att jag är väldigt nöjd med att jag hittade denna sajt framför allt de här frågesporterna man lär sig en hel del
Tack för det.
-
svartekaptenen
- Medlem
-
svartekaptenen
- Medlem