Tyvärr gjorde jag det. Men nästa gång han kommenterar det hela så skall han inte komma undan. Han går f.ö. på estitiska linjen. Vilket mer eller mindre säger allt...Martin Lundvall skrev:Du har rätt, han har fel. Lät du honom komma undan med att han klagade på din tröja?Tomas Ibsen skrev:Håller med er totalt. Känner en kille som har en tröja med en STOR hammare och skära, med texten CCCP, och han kommenterade att jag hade en tröja där det stod LUFTWAFFE med lite tyska flygplan från kriget, UTAN hakkors och dyligt. Jag tycker han kastar stenar i glashus.
Vad anser ni förresten om min tröja? Det är en svartvit bild med lite olika flygplan, Bf 109, en Heinkelbombare (tror jag), och jag tror även en Bf 110, nu kommer jag inte riktigt ihåg dock, men tyska plan var det.
Är det lika fel som hammaren och skäran? Personligen anser jag inte det, då det innehåller bilder och text om ett existerande flygvapen, jag skulle inte bli stött om det kom en med en tröja med bilder på en MiG29 där det i stora bokstäver stod RED AIRFORCE eller liknande. Men jag kanske har en fel syn på saker och ting?
/Martin
*edit*
Alltså, vi gick förbi varandra med massa meter emellan, och han utbrister: LUFTWAFFE! DET ÄR VÄL TYPISKT DIG GÖRANSSON!
Eller något liknande, han insuinerade dock på min intresse av tredje riket som fanns redan i högstadiet.