Du borde inte svarat på inlägg eftersom du uppenbarligen inte hade några motargument att komma med. Mitt inlägg hade för övrigt starkare kopplingar till ämnesrubriken (fartyget har väl knappast fått sitt namn p.g.a. Reagans bedrifter inom skådespelaryrket?) än något av dina inlägg har haft.
Fick känslan av att du här tog tillfället i akt att återigen uttrycka dina - vid det här laget - välbekanta åsikter rörande USAs inrikes- och utrikespolitik.
Att du sedan följer upp ditt första irrelevanta inlägg med grundlösa angrepp av den här arten är bara sorgligt.
Angrepp förvisso. Men inte grundlösa.
Nä, det hade väl varit en överraskning.
Ja det tror jag faktiskt. Jag är principfast motståndare till mycket av Reagans politik. Såväl inrikes- som utrikespolitik.
Jag hade föredragit en mer isolationistisk försvarspolitik. Dessutom tycker jag att Reaganadministrationens liberaliseringar och skattesänkningar inte var tillräckligt genomgripande.
Varför uppkallas hangarfartyget efter Reagan? Kanske har hans försvarspolitik och de stora militäranslag han drev igenom haft betydelse vid namnvalet -vad vet jag.
mvh