Ragnarök och Det röda Massanfallet
Ragnarök och Det röda Massanfallet
Någon som vet vart man kan få tag i de böckerna utan att ge pengar åt några nassar?
Re: Ragnarök och Det röda Massanfallet
'Oskar skrev:Någon som vet vart man kan få tag i de böckerna utan att ge pengar åt några nassar?
Då det verkar som om det är de som trycker dem (iallefall ragnarök) så tror jag det är svårt, annars får du väl kolla på antikvariat.
- Martin Lundvall
- Medlem
- Kontakt:
Om du bara vill läsa böckerna så finns åtminstone det röda massanfallet på bibliotek runt om i Sverige. Jag sökte på libris (www.http://websok.libris.kb.se/websearc ... ype=simple) och hittade att boken fanns på Krigsarkivet, Biblioteket, Armémuseum, Biblioteket, Umeå universitetsbibliotek.
Sen är det bara att beställa boken från ditt eget bibliotek.
Sen är det bara att beställa boken från ditt eget bibliotek.
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
ä
Jo, fast vem ska stämma dom?
Re: ä
SS veteranen som skrev boken.Oskar skrev:Jo, fast vem ska stämma dom?
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
ppi
Jo,du Rummel tror du att en gammal gubbe på 85år (om han ens lever) lyckas vinna över en hel organisation.SS veteranen som skrev boken.
Re: ppi
Nej, men alltså: Står i bosse schöns ena bok (om man nu kan lita på dem) att han tänker stämma dem, och då boken skrevs (ca 2001??) levde han iallefall.Oskar skrev:Jo,du Rummel tror du att en gammal gubbe på 85år (om han ens lever) lyckas vinna över en hel organisation.SS veteranen som skrev boken.
Det hänger väl mer på vad han lyckas skaffa för advokat ...Schwalbe skrev:Thorolf Hillblad som jag tror han heter fick jag intrycket av att vara ganska slipad... Fast med tanke på hans ålder som sagt....Jo,du Rummel tror du att en gammal gubbe på 85år (om han ens lever) lyckas vinna över en hel organisation.