Usch, här sitter man med förmånsboken för andra gången när man har avbeställt den. SMB har uppenbart problem att man först beställer via Internet för att få den boken man vill ha så snabbat som möjligt och vara säker på att man inte blir utan den, och sen att man avbeställer förmånsboken, genom att man skickar in det vanliga svarskortet att man inte vill ha förmånsboken (som jag oftast inte avbeställer när det handlar om Andra världskriget), resultatet blir att jag nu sitter med både förmånsboken och den boken jag ville ha! Och råga på allt jag fick den boken jag beställde via Internet sent också (7 mars), även om jag beställde den första dagen jag fick Pennan och svärdet!:?
Det jag tycker SMB ska göra (så jag slipper krångel och dom skulle spara porto på) är att dom stoppar in alternativet att man kan avbeställa förmånsboken via deras beställning på Internet!
Ps. Hoppas ni ser detta SMB!
Kritik till SMB!
- Martin Tunström
- Medlem
- Inlägg: 4279
- Blev medlem: 23 mars 2002, 17:55
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
- Anders Widén
- Medlem
- Inlägg: 145
- Blev medlem: 23 mars 2002, 16:09
- Ort: Skövde
Jag förstår inte? Det går ju att avbeställa förmånsboken på Internet:
http://www.smb.nu/medlemsservice/avbestallning.asp
Eller är det något som jag inte förstår i ditt inlägg Anno?
//Anders
http://www.smb.nu/medlemsservice/avbestallning.asp
Eller är det något som jag inte förstår i ditt inlägg Anno?
//Anders
- Martin Tunström
- Medlem
- Inlägg: 4279
- Blev medlem: 23 mars 2002, 17:55
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Trodde den var till för att man skulle kunna avbeställa böcker man redan beställt men som inte kommit. Men min kritik håller jag kvar eftersom jag fick förmånsboken även om jag avbeställde den med svarskortet!(andra gången dessutom) Skulle vara bättre om dom satte ut en ruta på "Beställningar" där man kunde boka i att man INTE villa ha förmånsboken!