Bokrean - STHLM

Diskussioner kring litteratur och andra källor till vår historia. Värd: B Hellqvist
Skriv svar
Pirre
Medlem
Inlägg: 139
Blev medlem: 27 mars 2002, 21:19
Ort: Staden med ett lag som efter 36 år äntligen fått SM-GULD!

Bokrean - STHLM

Inlägg av Pirre » 23 februari 2003, 13:06

Såg annonser i både dagens DN och SvD för Drottninggatans Bok & Bild. De verkar onekligen vara de absolut billigaste på vissa böcker: bl.a annonserades "Stalins hämnd" för 67kr och "Om kriget" för 66kr (billigaste jag sätt dessa böcker i andra kataloger är för 99kr/st.)
Kan nog vara värt att besöka!

Användarvisningsbild
Martin Tunström
Medlem
Inlägg: 4279
Blev medlem: 23 mars 2002, 17:55
Ort: Helsingborg
Kontakt:

Inlägg av Martin Tunström » 23 februari 2003, 13:19

Du kan kolla in priserna på Bokia och Akademibokhandlen på den här tråden där jag och Oskar har skrivit upp dom! :)

Användarvisningsbild
Lindir
Medlem
Inlägg: 2811
Blev medlem: 27 mars 2002, 00:21
Ort: Göteborg

Inlägg av Lindir » 23 februari 2003, 14:22

Anno skrev:Du kan kolla in priserna på Bokia och Akademibokhandlen på den här tråden där jag och Oskar har skrivit upp dom! :)
Och, som jag påpekar då och då, det är alltid värt att jämföra priserna med andra bokhandlare (inkl virtuella) på http://www.bokfynd.nu. Vad gäller exempelvis "Stalins hämnd" finns det inte mindre än tre butiker där (exkl Drottninggatans Bok & Bild) som har ett ordinariepris på mindre än hälften av vad de stora bokhandelskedjorna tar.

Sedan finns den ju i pocket också, för en spottstyver.

Hasse
Medlem
Inlägg: 50
Blev medlem: 7 april 2002, 18:58

Inlägg av Hasse » 1 mars 2003, 17:25

Var inne på Exlibris Nacka idag och köpte "Slaget om Kursk" för 129 kr, de hade en rejäl trave. De har butiker runt om Storsthlm.

Skriv svar