Hittar dem inte!?

Diskussioner kring litteratur och andra källor till vår historia. Värd: B Hellqvist
Skriv svar
Sebastian Malmström
Ny medlem
Inlägg: 12
Blev medlem: 13 maj 2002, 08:21
Ort: Stockholm

Hittar dem inte!?

Inlägg av Sebastian Malmström » 14 juli 2002, 01:46

Jag läste under semestern böckerna "fjärrkontroll" samt "Kris fyra" båda skrivna av Andy Mcnab. Nu vill jag med största iver få tag i de två tidigare utgivna böckerna (på svenska) "Bravo två noll" samt "Attack". Problemet är dock att jag inte kan hitta dem då de bokaffärer jag sökt upp inte säljer dem längre.

Kan någon tipsa mig gällande vart jag kan införskaffa mig dem? (bor i sthlm)
Jag skulle bli evigt tacksam :D

/Sebbe Malmström

Användarvisningsbild
Jonteman
Medlem
Inlägg: 909
Blev medlem: 27 mars 2002, 11:56
Ort: Finspång

Inlägg av Jonteman » 14 juli 2002, 12:24

Dom bökerna finns på bilbioteket. Helt säkert, Bravo två noll lånade jag i det lilla bibliotek som finns i den lilla staden Finspång. Och har även sett Attack där...

Lasse
Medlem
Inlägg: 1541
Blev medlem: 26 mars 2002, 16:03
Ort: Sthml

Inlägg av Lasse » 14 juli 2002, 15:20

bokhandlen i haninge centrum 2 mil under sthml, Såg får några veckor sen att de hade många av hans böcker, och jag tror jag såg bravo två noll och attack, åk dit och kolla.

Sebastian Malmström
Ny medlem
Inlägg: 12
Blev medlem: 13 maj 2002, 08:21
Ort: Stockholm

Inlägg av Sebastian Malmström » 14 juli 2002, 19:11

Ok tack för tipsen. Lutar åt haninge hållet då mitt lokala "underbara" bibliotek håller sommarstängt.

Användarvisningsbild
Jonteman
Medlem
Inlägg: 909
Blev medlem: 27 mars 2002, 11:56
Ort: Finspång

Inlägg av Jonteman » 15 juli 2002, 00:46

Sebastian Malmström skrev:Ok tack för tipsen. Lutar åt haninge hållet då mitt lokala "underbara" bibliotek håller sommarstängt.
Vafalls?! Det har ju inte ens "mitt" bibliotek!

Sebastian Malmström
Ny medlem
Inlägg: 12
Blev medlem: 13 maj 2002, 08:21
Ort: Stockholm

Inlägg av Sebastian Malmström » 18 juli 2002, 00:57

Attans jag verkar dra varenda nitlott som finns. Var i Haninge centrums bokhandel igår och "fröken arrogant försäljerska" fnös åt mig och sa att de inte har Mcnab böckerna (bortsett från Fjärrkontroll) men däremot har dom "Chris Ryan" böckerna "som är mycket bättre"...

Hittade dock några ex på biblioteket i Huddinge varpå jag försökte boka dem över telefon vilket inte gick då jag hade en förseningsskuld på 400kr.

livet är hårt :( (såpan fortsätter)

Skriv svar