Nej, någonstans måste man sätta gränsen. Det skulle möjligen vara som aprilskämt, i så fall ... Har du varit i Istanbul?Anno skrev:Tack, Lindir kan du inte hålla med mig idag(eftersom det är min födelsedag) om att rom är vackrare än Konstantinopel?
Min födelsedag!
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Tack Daniel! 
Föresten idag kan man lura folk utan ha dåligt samvete, Helsingborgs dagblad brukar alltid försöka lura sina läsare med något, förra året har jag för mig att dom skulle gå tillbaka med ä i Helsingborg (Hälsingborg), och man hade en stor bild på en kille som ändrar skyltarna som välkomnar en till staden.
I år tror jag det är denna artikeln dom ska skämta med:(många HIF och BoIS fan kommer bli förbannade på morgonen
)
BoIS och HiF tvingas bekänna färger
Föresten idag kan man lura folk utan ha dåligt samvete, Helsingborgs dagblad brukar alltid försöka lura sina läsare med något, förra året har jag för mig att dom skulle gå tillbaka med ä i Helsingborg (Hälsingborg), och man hade en stor bild på en kille som ändrar skyltarna som välkomnar en till staden.
I år tror jag det är denna artikeln dom ska skämta med:(många HIF och BoIS fan kommer bli förbannade på morgonen
BoIS och HiF tvingas bekänna färger
- Anders Widén
- Medlem
-
Flavius Aëtius
- Tidigare medlem
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
15
Ja, ja får väl också passa på då...... Grattis! din "lilla skåning"...
Själv fyller jag också år i April.
Själv fyller jag också år i April.