Tack för kommentaren, men jag kan då inte hitta vare sig boken i fråga eller hur man beställer på FHS hemsida. Fast det tar väl kanske lite tid innan den finns där...Andreas Leandoer skrev:Köp den direkt från FHS.
Slagfältet under antiken, smb:s senaste verk.
-
Andreas Leandoer
- Utsparkad
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Det kommer läggas upp en bokhandelssida på FHS inom en snar framtid. Åtminstone var det så jag uppfattade det hela när jag pratade med en person på FHS.tryggve skrev: Tack för kommentaren, men jag kan då inte hitta vare sig boken i fråga eller hur man beställer på FHS hemsida. Fast det tar väl kanske lite tid innan den finns där...
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Inte mycket idé med att sälja böcker som är "utunder" det vanliga...peojon skrev:Det slår mig då jag läser senaste P&S att den nästa boken är "ett verk utöver det vanliga". Jag har en känsla av att ha läst detta tidigare i P&S. Är det någon annan som upplever detsamma?
-
Magnus Lindström
- Medlem
Min bok var misshandlad, (nästan som vanligt) så var pappersomslaget skadat men sånna ersätter SMB gärna. Men nu var även själva pärmen skadad av bandningen. Jag förstår inte varför man ska envisas med att ha pappersomslag på böcker man skickar med posten.
Just beskrivningen av böcker tycker jag ofta är dålig, som deras beskrivning om boken om El Alamein, små faktafel och barnsligt ordval fick mig att inte köpa denna bok.
Just beskrivningen av böcker tycker jag ofta är dålig, som deras beskrivning om boken om El Alamein, små faktafel och barnsligt ordval fick mig att inte köpa denna bok.
-
Magnus Lindström
- Medlem
- neowyn2003
- Medlem
läser också
Jag håller också på att läsa boken nu och jag tycker verkligen att den är läsvärd.
Har inte haft samma problem som tidigare skribenter här med att bökerna blir skadade, jag har beställt ganska många böcker där ifrån och alldrig haft några problem alls
Har inte haft samma problem som tidigare skribenter här med att bökerna blir skadade, jag har beställt ganska många böcker där ifrån och alldrig haft några problem alls