hur många böcker har ni?
-
sista_krigaren_från_kina
- Ny medlem
hur många böcker har ni?
hej undrar hur många böcker har ni på ett ungefär ? undrar för att jag kan tänka mig att det finns många bok slukare här med den fakta vissa verkar sitta inne med här:)
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
- Johan Elisson
- Medlem
Friar istället för fäller...i detta fall åtminstone.Stefan Lundgren skrev:Jag kan lika gärna förvarna dig, det är en tråd som jag kanske är misstänker att moderatorerna tycker att den inte passar in. Så var beredd på det. Men eftersom du är ny så kan jag lika gärna svara dig.![]()
Det har blivit en hel del faktiskt, kanske nåt hundra.
Du då?
Stefan
- Kapten_Gars
- Medlem
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
- Belisarius
- Medlem
Runt 150 stycken, varav ungefär 3/4 facklitteratur och av den andelen är ungefär hälften historiska böcker, resten kurslitteratur.
Kan ju nämnas att jag försöker hålla antalet nere tills jag hamnar i en bättre lägenhet, så det brukar inte bli mer än kanske 2-3 nya böcker per månad. Alla böcker utom 2 är lästa minst en gång.
Kan ju nämnas att jag försöker hålla antalet nere tills jag hamnar i en bättre lägenhet, så det brukar inte bli mer än kanske 2-3 nya böcker per månad. Alla böcker utom 2 är lästa minst en gång.
Vilka två? Nyförvärv?Belisarius skrev:Runt 150 stycken, varav ungefär 3/4 facklitteratur och av den andelen är ungefär hälften historiska böcker, resten kurslitteratur.
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
-
Artur Szulc
- Medlem
- Belisarius
- Medlem
Japp, nyförvärv, eller snarare olästa julklappar.MD650 skrev:Vilka två? Nyförvärv?Belisarius skrev:Runt 150 stycken, varav ungefär 3/4 facklitteratur och av den andelen är ungefär hälften historiska böcker, resten kurslitteratur.
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Jag läser om personer som har hundratals hyllmeter böcker. Och min mor klagar på att jag harmånga... Har väl kanske ett femtiotal, kanske, har inte räknat dom. Är en riktig slowreader så jag har itne läst många av dom, men jag ska. Nån gång, i framtiden, om jag skullelumpa, eller nått, eller om jag blir arbetslös... tja, ni fattar. 
/Tomas
/Tomas