Sökningen fann 2 träffar

av PanzerHallen
18 september 2003, 20:16
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: Empire Earth?
Svar: 8
Visningar: 3111

Epok.

Vilken tidsepok tycker ni är roligast att spela?
av PanzerHallen
16 september 2003, 12:51
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: Empire Earth?
Svar: 8
Visningar: 3111

Empire Earth?

Vad tycker ni om EE?
Själv tycker jag det är kul till en viss del men grafiken är förödande.