Sökningen fann 18 träffar

av Clifford
5 juli 2003, 21:04
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: Enemy Territory
Svar: 17
Visningar: 3512

Hur ser man att dom är covert ops?
Hur vinner man ett game?
Helt plötsligt står det bara "axis won""allied won".......
Att jag inte vet det här kan vara anledningen till att jag inte gillade det.........
av Clifford
5 juli 2003, 18:55
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: Enemy Territory
Svar: 17
Visningar: 3512

Inte alls min smak.
För stökigt och snabbt.
Rent kaos var det på de banorna jag spelade.
Men jag ska försöka ge det en andra chans.
av Clifford
5 juli 2003, 15:06
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: Enemy Territory
Svar: 17
Visningar: 3512

Håller på att ladda ner det nu.....
Hoppas det är kul.
av Clifford
4 juli 2003, 11:02
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: Någon som spelar....
Svar: 5
Visningar: 3159

Ja det är det nog.
Grafiken är lite taskig, det har du rätt i.
Men inte dålig ändå.
Det går ju helt klat att spela det trots den dåliga grafiken(tycker jag). :?
av Clifford
4 juli 2003, 10:58
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: BF1942.....råd/tips
Svar: 16
Visningar: 3568

OK, du har rätt.
Men där jag kolla igår så kostade det c:a 400-500 kr.
av Clifford
3 juli 2003, 22:22
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: Någon som spelar....
Svar: 5
Visningar: 3159

Jag spelar det, men det visste du troligtvis redan eftersom vi spelar tillsammans.
Jag tycker det var väldigt underhållande faktiskt.
av Clifford
3 juli 2003, 16:06
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: BF1942.....råd/tips
Svar: 16
Visningar: 3568

Ok om ni säger det, så är det nog så. Men ni måste erkänna att det är skumt att priset inte sjunkit.
av Clifford
3 juli 2003, 15:31
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: BF1942.....råd/tips
Svar: 16
Visningar: 3568

Är det verkligen värt 500 kr bara för att spela MP?
av Clifford
3 juli 2003, 15:29
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: BF1942.....råd/tips
Svar: 16
Visningar: 3568

Jag var faktiskt och kollade efter det idag....
Det är fortafarande väldigt dyrt....typ 500 kr, helt befängt :x
Ska dom inte sänka priset snart?
av Clifford
3 juli 2003, 11:43
Kategori: Historia - övrigt & allmänt
Tråd: Jan Gulloui (stavning?) böcker
Svar: 7
Visningar: 4174

så sant...
men ändå gillar inte att bara lägga undan böcker jag börjat på.
av Clifford
3 juli 2003, 00:18
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: BF1942.....råd/tips
Svar: 16
Visningar: 3568

tack så mycket, det är väl bara att knalla iväg till affären.
Har ni något tips om var man kan köpa bra spel billigt.
skulle vara tacksam. :)
av Clifford
2 juli 2003, 23:49
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: BF1942.....råd/tips
Svar: 16
Visningar: 3568

BF1942.....råd/tips

Jag skulle behöva hjälp att bestämma mig,
Jag har ett nerladdat BF1942 och kan därför inte spela MP.
Är det värt att köpa ett nytt bara för att få spela MP?
av Clifford
2 juli 2003, 23:26
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: axis vs allies
Svar: 16
Visningar: 3964

håller på att ladda ner det just nu.....kan man spela MP?
av Clifford
2 juli 2003, 21:53
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: Ranka WW2 Spel - Sortera fram kvalité spelen
Svar: 39
Visningar: 7841

BF1942 är för mig en klar 1:a.
Jag anar att de som inte tagit det på sin lista inte spelat det heller.
av Clifford
2 juli 2003, 19:39
Kategori: Historia i litteratur och media
Tråd: Bästa Vietnam-film
Svar: 69
Visningar: 9403

det fick bli apocalypse now......men jag funderade också på att ta full metal jacket.