Thule3 skrev:Finns inte en chans att jag skickát dig 31 olika mail. Det där hittar du på Kent.I går var det 5 -6 st. Har du även problem med matte? Finns kurser i det också!
Alla kan klart och tydligt se antalet mail från dig nedan....
Thule3
Carrier - Hej! Det står ju klart och tydligt om du läser texten modernisation. Och det finns andra uppgifter .
Bilaga 5 mars
Utan stjärna
Thule3, mig (2)
carrier - Ok. Fast där det är väl inget direkt bevis på att den har burit Triton? det står ju bara att den och
4 mars
Utan stjärna
Thule3
Carrier - Vet ej, har bara fått den av någon ! //Thule3 Skickat från Windows E-post
4 mars
Utan stjärna
Thule3
info - //Thule3 Skickat från Windows E-post
Bilaga 3 mars
Utan stjärna
Thule3, mig (2)
carrier - Vad kommer denna text ifrån? Den 3 mars 2015 15:19 skrev Thule3 <Thule3Thule3@outlook.
Bilaga 3 mars
Utan stjärna
Thule3
Kan vara - Hej! Jo, det är svårt att få fram bild uppgifter. Det finns uppgifter som säger att det är en sådan
Bilaga 3 mars
Utan stjärna
Thule3, mig (2)
Bild - Hej! Den hade jag inte sett, liknar lite vår Spiggen, synd att man inte ser bättre på bilderna hur
Bilaga 2 mars
Utan stjärna
Thule3
Triton - Hej igen! Jag fick detta i Lördags kväll från T. Texten om 2.an får jag inte skicka vidare ännu , men
Bilaga 2 mars
Utan stjärna
Thule3, mig (5)
Triton 2 - Tack, klart spännande!! //Kent 2015-03-02 6:29 GMT+01:00 Thule3 <Thule3Thule3@outlook.
2 mars
Utan stjärna
Thule3
Bild - //Thule3 Skickat från Windows E-post
Bilaga 1 mars
Utan stjärna
Thule3, mig (2)
uppgifter - Hej Thule3! Tack för mailet! När det gäller dykning så vet jag av egen erfarenhet vad som är möjligt
Bilaga 28 feb.
Utan stjärna
Thule3, mig (3)
Mälsten - Hej! Spännande info, men vart har du fått den i från? Utan källor så är information inte lika mycket
27 feb.
Utan stjärna
Thule3
Glömde - Hej! Det här enheterna var så hemliga att det fanns inte registrerade i flottans register. det stod
24 feb.
Utan stjärna
Thule3
Ubåtar - Hej igen Kent ! Problemet är FSB, det är otroligt svårt för det som vill prata att göra det. Och som
24 feb.
Utan stjärna
Thule3
Länk -
http://reservofficer.blogspot.se/2015/0 ... nberg.html // Thule3
24 feb.
Utan stjärna
Thule3, mig (2)
Ubåtar - Hej! Spännande uppgifter helt klart. Skulle varit spännande att få se bilder på denna bärare eller i
Bilaga 24 feb.
Utan stjärna
Thule3, mig (3)
Bilder - Jo det kan ju se ut så. //Thule3 Skickat från Windows E-post Från: Kent Andersson Skickat: onsdag
Bilaga 18 feb.
Utan stjärna
Thule3, mig (2)
Ubåtar - Hej! OK, du får gärna dela de uppgifterna och skicka över bilder för jag har inte sett någon torr
18 feb.
Utan stjärna
Thule3, mig (2)
Mast - Sant, underligt. Verkar inte vara en skorsten eller torn... Men det är klart för kraftigt för att
18 feb.
Utan stjärna
Thule3, mig (2)
(inget ämne) - Tack, 70 talet alltså. Hur ser du att den masten står på landbacken?? Och vart är i så fall
Bilaga 17 feb.
Utan stjärna
Thule3, mig (4)
Mälsten 82 - Du menar att det var regeringen som beslutade om att släppa in ubåtsräddningsbåt ? Med andra ord
Bilaga 16 feb.
Utan stjärna
Thule3
hittegods - Jo jag håller fullständigt med dig ! Men jag minns ju från mina år i handelsflottan hur det gick till
8 jan.
Utan stjärna
Thule3, mig (2)
Rysk skyddshjälm - Det är ju knappast så att hjälmar förvaras på däck eller glöms där och åker i havet utan det är
8 jan.
Utan stjärna
Thule3
upgifter - Vi pratar om två helt olika saker. Men här är i alla fall artikeln jag syftade på. Läs den gärna! /
Bilaga 7 jan.
Utan stjärna
Thule3, mig (2)
Uppgifter - Jag var ju på plats, det har jag ju skrivit flera gånger på forumet. Låg på K4 tiden för händelsen.
Bilaga 7 jan.
Utan stjärna
Thule3, mig (2)
uppgifter - Vilken utredningen om Tunanders påståenden? Måste missat den helt Den 7 januari 2015 09:23 skrev
7 jan.
Utan stjärna
Thule3, mig (2)
pdf - Hej! Läste den för ett par år sedan vill jag minnas, den låg som pdf på något forum Den 1 januari
1 jan.
Utan stjärna
Thule3
Tillägg - Jag kan tillägga att jag vet vilken ubåtstyp det rör sig om men det skall jag återkomma till. /
2014-12-31
Utan stjärna
Thule3 skrev:Men det är ungefär som med ditt mail om den officer som visste att man tagit hand om skadade utländska dykare, sedan skrev du att det var ett påhitt. När jag konfronterade dig med uppgifterna så skrev du på Skalman att du aldrig skickat ett sådant mail.
Jag vet en regementschef på LV6 i Göteborg som talat om för mig att man vid Karlskrona tog hand om "engelsk talande dykare" som fick vård efter tryckskador, men om jag mailat dig om det minns jag inte man du kan väl visa upp mailet. jag har dock skrivit helt öppet om denna händelse här på Skalman tidigare.
Thule3 skrev:Eller som när du hånar Probos" angående Olenyea Bay, säger att det endast är en fartygs kyrkogård. Där en tysk journalist för inte alltför länge sedan fotograferat en mindre samt flera små ubåtar i det hangarer som finns där
Vad snackar du om??
Thule3 skrev: Du var den som ville ha feedback då du skickade mig dina uppgifter från din lumpartid och den gamla bilden på vad ni sett.
Har jag mailat DIG och ville ha feedback?!??!

Inte en chans att jag mailat dig en bild som vi tagit i lumpen för någon sådan har jag inte, alla filmrullar tog marinens folk hand om rätt fort innan vi fick se vad som vad på bilderna.