Filmklubb?
Filmklubb?
Skulle det inte gå att organisera en film klubb för historiska filmer/krigsfilmer.
tex både amerikanska och andra, kanske till och med försöka hitta gammla propaganda filmer?
tänkte att man kanske skulle kunna tjäna på att köpa många på en gång..
/Martin
tex både amerikanska och andra, kanske till och med försöka hitta gammla propaganda filmer?
tänkte att man kanske skulle kunna tjäna på att köpa många på en gång..
/Martin
-
Roger Andersson
- Medlem
en sak till
kom på att om ni skickar över eran mail adress så kan vi ju snacka lite mera.
/Martin
/Martin
ja ja
innan vi ens kan diskutera vad vi ev skall ha måste vi bli minst 5-10 personer
/martin
/martin
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Hmmmmmm
nåja då får vi göra så att alla som är interisserade mailar mig, så kan jag kolla hur många det är, sedan när jag sammanstält en lista så tar jag och mailar till alla och frågar vilka filmer som kan vara interisanta:-)
MVH
Martin
Min mail:
martin.jonsson3@telia.com
MVH
Martin
Min mail:
Nuså!
Jaha ja..
ok nu har vi blivet ett par stycken, kan alla maila mig med vilken vilka filmer dom helst skulle se att film klubben skaffade?
MVH
Martin
ok nu har vi blivet ett par stycken, kan alla maila mig med vilken vilka filmer dom helst skulle se att film klubben skaffade?
MVH
Martin
Låter mycket bra...satt precis och funderade på "Klubb Skalman"...varför inte träffa all Gbg:are ( i mitt fall..säg en Gbg, Sthlm, Skåne/Söder etc avdelning..)nån kväll och tala "lite", låna ut/låna böcker, byta saker mm. + att man kanskee hade en liten avgift i klubben till Mr Wendel..vad säger ni ( och Wendel )???
Bara en tanke...
(ev. stav fel skylles på min Dry Marini...
)
Mr S
Bara en tanke...
(ev. stav fel skylles på min Dry Marini...
Mr S