sämsta ww2 film
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Sämsta filmen är ju helt klart "The dirty Dozen"! Kass... Ultrakass... eller "Bunker"! Sämre handling får man leta efter...
Döden på larvfötter är väl ganska dålig film i sig, men handlingen är superb, man måste ha läst de flesta av Sven Hazzels böcker då filmen är ett hop-plock scener ur böckerna. Synd att Barcelona Blom inte är med
Bland de bättre kan jag räkna:
Sands of Iwo Jima
Den längsta dagen
SPR
BoB
Schindlers List (ok kanske inte krigsfilm)
BlackHawk Down
Stalingrad
mfl.
Döden på larvfötter är väl ganska dålig film i sig, men handlingen är superb, man måste ha läst de flesta av Sven Hazzels böcker då filmen är ett hop-plock scener ur böckerna. Synd att Barcelona Blom inte är med
Bland de bättre kan jag räkna:
Sands of Iwo Jima
Den längsta dagen
SPR
BoB
Schindlers List (ok kanske inte krigsfilm)
BlackHawk Down
Stalingrad
mfl.
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Passa dig jävligt noga grabben! Uniformerna kanske inte är bra men handlingen och skådespeleriet är det fan i helvete inget fel på!103-Guru skrev:Järnkorset är kass... dålig kvalité... fattiga uniformer... allt är kass...Fläsket skrev:OK. Nu skall vi göra en sak mycket klar:
Järnkorset är BRA.
Den som säger annat måste gå på en date med mig. Oavsett kön.
Uppfattat?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tro inte att jag åker till Mjölby nu!
Får jag inte tycka vad jag vill? Skådespelarna kanske är bra... men jag gillar inte filmen alls... bildkvalitén och färgsättningen är äcklig på nått sätt...Korsriddaren skrev:Passa dig jävligt noga grabben! Uniformerna kanske inte är bra men handlingen och skådespeleriet är det fan i helvete inget fel på!103-Guru skrev:Järnkorset är kass... dålig kvalité... fattiga uniformer... allt är kass...Fläsket skrev:OK. Nu skall vi göra en sak mycket klar:
Järnkorset är BRA.
Den som säger annat måste gå på en date med mig. Oavsett kön.
Uppfattat?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tro inte att jag åker till Mjölby nu!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt: