Historiskt baserade serier!
Historiskt baserade serier!
[Flyttat från Omröstningar avdelningen]
Vilken av dessa historiskt baserade serier vill du se en repris på denna sommar?
Krigets Vindar & Krig och ihågkomst
Band of brothers
Nord och syd
Vilken av dessa historiskt baserade serier vill du se en repris på denna sommar?
Krigets Vindar & Krig och ihågkomst
Band of brothers
Nord och syd
- Marcus Svernvik
- Medlem
-
Yonazarith
- Medlem
- Kontakt:
Band of Brothers får nog räknas som favoriten, även den svenska serien "Någonstans i Sverige" (tror den hette så) faktiskt också var väldigt bra. Ett minne som etsat sig fast är de svenska soldater står och tittar på hur tyskarna bränner och härjar i Finland utan att kunna göra ett skvatt förutom att hjälpa de finska flyktingarna.
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
- Wolfblitzer
- Medlem
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
-
Hartmann1943-45
- Medlem
Tre mycket bra serier!
Jag vill egentligen absolut helst av allt se "Krigets vindar" i repris men jag röstade på "Nord & Syd" bara för att det är en annan av mina favoritserier och för att den var utan röster
"Band of brothers" hann jag aldrig se alla avsnitt av men den var ju ytterst välgjord, skulle mer än gärna se även den i repris. Lär köpa den inom en framtid annars.
Jag vill egentligen absolut helst av allt se "Krigets vindar" i repris men jag röstade på "Nord & Syd" bara för att det är en annan av mina favoritserier och för att den var utan röster
"Band of brothers" hann jag aldrig se alla avsnitt av men den var ju ytterst välgjord, skulle mer än gärna se även den i repris. Lär köpa den inom en framtid annars.