Kåm toschor, det eviga temat!
- kanske ska vi båda byta till ett nytt namn - Lesotho ett förslag, så att vi inte blir alltför uppmärksammade i dagens fnurriga världspolitik...!
Hans K
Schweiz, Suisse, Svizzera, Svizra
-
- Redaktör och stödjande medlem 2024
-
- Redaktör och stödjande medlem 2025
Re: Schweiz, Suisse, Svizzera, Svizra
Äh, ni kan köra med Hellvetica/Hellvetia, förlåt, Helvetica/Helvetia. Då är problemet löst.
MVH
Hans
MVH
Hans
-
Nä, knappast, förväxlingen går då bara i en annan riktning - ramlar det in en hel del jänkare i Klockrike som letar efter malätna tempel och nakna marmorstatyer!
Hans L
-
- Redaktör och stödjande medlem 2025
Men stereotypiska rednecks, kan de verkligen blanda ihop Greece (Hellas) med ert nya namn?
Jänkares sammanblandning av olika europeiska stater är ett stående skämt.
Fast jag brukar kontra men att européer sällan kan pricka in Iowa och Wyoming på en blindkarta samt säga huvudstäderna i de staterna. Jag kan det inte.
MVH
Hans
Jänkares sammanblandning av olika europeiska stater är ett stående skämt.
https://today.rtl.lu/entertainment/the- ... 78148.htmlHowever, it turned out that they had erred and gone to Lichtenstein instead. In a show of solidarity, Liechtensteiners informed the DOGE team that Luxembourg was "a thousand kilometers due east." The team was last seen hitchhiking through Slovakia.
Fast jag brukar kontra men att européer sällan kan pricka in Iowa och Wyoming på en blindkarta samt säga huvudstäderna i de staterna. Jag kan det inte.
MVH
Hans
-
Dagens skratt! Tax för dex, Hans!